کد خبر : 2005613 | 10 اسفند 1402 ساعت 09:02 | 17.5K بازدید | 13 دیدگاه

پیام ستاره پرطرفدار یووه: قراردادم را تمدید کنید

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، مایل است که قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

پیام ستاره پرطرفدار یووه: قراردادم را تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، ولاهوویچ این فصل به ستاره درخشان یوونتوس تبدیل شده و توانسته است در هفت دیدار آخری که در رقابت‌های سری آ با پیراهن این تیم انجام داده 9 گل به ثمر برساند. 

این درخشش در حالی به نمایش گذاشته شده که یوونتوس در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و نسبت به قبل افت قابل توجهی داشته، اما این بازیکن در همین وضعیت هم توانسته است نقش ناجی را برای تیمش ایفا کند و چند گل مهم را به ثمر برساند. 

بر اساس قراردادی که این ستاره صربستانی با یوونتوس امضا کرده است، مبلغ دستمزد او از ماه جولای سال جاری میلادی به 12 میلیون یورو در سال افزایش پیدا خواهد کرد که با توجه به شورای مالی باشگاه یوونتوس به مشکلی بزرگ برای آنها تبدیل شده است. 

1988330

حالا گاتزتا اسپورت خبر داده است که او مایل است قراردادش را به مدت دو سال دیگر و تا تابستان 2026 با یووه تمدید کند و دستمزدش را در طول این دو سال پخش کند تا فشار زیادی هم به این باشگاه برای پرداخت این هزینه وارد نشود. 

ولاهوویچ این موضوع را به مدیر برنامه‌اش اعلام کرده و او در حال انجام مذاکرات اولیه با مدیران یوونتوس برای امضای قرارداد جدید است. این در حالی است که چند باشگاه بزرگ اروپایی هم خواهان جذب او هستند، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن فعلا در تورین ماندگار خواهد بود.

دیدگاه‌ها