کد خبر : 2005618 | 10 اسفند 1402 ساعت 09:36 | 18.2K بازدید | 18 دیدگاه

خوشحالی کلوپ: بازیکنان من باورنکردنی هستند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر ساوتهمپتون بسیار راضی است.

خوشحالی کلوپ: بازیکنان من باورنکردنی هستند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌‎های مرحله یک هشتم جام حذفی انگلیس روبروی ساوتهمپتون به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود. 

غیبت ستاره‌ها به دلیل مصدومیت باعث شد که بار دیگر جوانان این تیم فرصت داشته باشند که در ترکیب لیورپول به میدان بروند و توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند و جیدن دانز با دو گلی که به ثمر رساند ستاره تیمش در این دیدار بود. 

کلوپ پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

شرایط بازی: پیروزی برابر ساوتهمپتون همیشه دشواری‌های خاص خودش را برای ما دارد. سعی کردیم خیلی اطلاعات خاصی را پیش از بازی در اختیار آنها قرار ندهیم. در طول بازی هم مجبور بودیم که عملکرد بهتری را ارائه کنیم و روی تجربه دروازه‌بان و خط دفاعی حساب کردیم. 

1995515

همه بازیکنان کمک بسیار زیادی به ما کردند. هاروی الیوت چند روز قبل 120 دقیقه در زمین حضور داشت اما باز هم در این دیدار به میدان رفت و شرایط برای کودی خاکپو هم مشابه بود. کاری که این دو بازیکن کردند عالی و باورنکردنی بود. 

ساوتهمپتون در دقایق اول از بی‌تجربگی بازیکنان ما استفاده کرد و توانست فرصت‌های خوبی را ایجاد کند، اما قدم به قدم مسیر خودمان را در این بازی پیدا کردیم. پرس بهتری انجام دادیم و توانستیم با کمی خوش شانس و دفاع خوبی که داشتیم بازی را به سود خودمان تغییر دهیم. 

بسیاری از توپ‌ها را به درستی پس گرفتیم و گل‌های زیبایی را به ثمر رساندیم. این بازی خیلی عالی بود و همه چیز خاص و درست پیش رفت. شاید چنین چیزی غیرممکن به نظر برسد اما ما توانستیم بازی بدون نقص و خوبی ارائه کنیم. 

گلزنی دانز: هر مهاجمی غریزه گلزنی دارد و این چیزی است که در بازیکن 10 ساله هم دیده می‌شود. او پیش از این در بازی فینال هم نشان داد که از چه مهارتی برخوردار است. او همین حالا هم موقعیت‌هایی را خراب کرده، اما فوتبال همین است و هیچ مشکلی وجود دارد. 

احتمال بازگشت داروین نونیز، محمد صلاح و دومینیک سوبوسلای در هفته آینده: اطلاعی ندارم. 

دیدگاه‌ها