کد خبر : 2005626 | 10 اسفند 1402 ساعت 10:30 | 17.4K بازدید | 14 دیدگاه

ابزار جدید فیفا برای معرفی تیم‌های جام باشگاه‌های جهان

فیفا ابزار جدیدی را برای اطلاع‌رسانی به هواداران از شرایط تیم محبوبشان و شانس حضورش در جام جهانی باشگاه‌ها فراهم کرده است.

ابزار جدید فیفا برای معرفی تیم‌های جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، فیفا در راستای برگزاری مسابقات گسترده‌تر باشگاهی تحت نظر خودش قرار است جام جهانی باشگاه‌ها را از سال 2025 با فرمتی جدید برگزار کند که برای بسیار جالب توجه است. 

مدیران این سازمان قواعد خاصی را برای انتخاب تیم‌هایی که قرار است در این جام حضور داشته باشند در نظر گرفته‌اند و بر اساس آن هر ساله چند تیم را از تمامی قاره‌ها انتخاب خواهند کرد تا در جام جهانی باشگاه‌ها به رقابت بپردازند. 

حالا فیفا ابراز جدیدی را در سایتش در اختیار هواداران فوتبال باشگاهی قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانند بدون هیچ مشکلی روند تیمشان در کسب سهمیه این رقابت‌ها را مورد بررسی قرار دهند و در جریان شرایطش قرار بگیرند.

1967594

به این ترتیب، هواداران به راحتی می‌توانند با استفاده از این ابزار جدید شرایط پیشرفت تیم‌شان و شانسی که برای صعود به جام جهانی باشگاه‌ها با توجه به امتیازات به دست آورده و جایگاهش دارد را ارزیابی کند. 

فیفا پیش از این نام چندین باشگاه را که مجوز حضور در اولین دوره از فرمت جدید این مسابقات را به دست آورده‌اند منتظر کرده بود که نام باشگاه‌هایی چون الهلال عربستان، اوراوا ردز، چلسی، رئال مادرید، منچسترسیتی، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، اینتر، پورتو، بنفیکا، فلامنگو، پالمیراس و فلومیننزه در آن دیده می‌شد.

دیدگاه‌ها