کد خبر : 2005629 | 10 اسفند 1402 ساعت 10:49 | 30.4K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره جنجالی یونایتد صدای فرگوسن را هم درآورد!

عملکرد ضعیف آنتونی، ستاره برزیلی منچستریونایتد، در ترکیب این تیم با واکنش سر الکس فرگوسن همراه شد.

ستاره جنجالی یونایتد صدای فرگوسن را هم درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام حذفی انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با یک گل از سد این تیم گذشت تا مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد. 

آنتونی که از زمان پیوستنش به منچستریونایتد با مبلغ هنگفت 100 میلیون یورو تا به حال نتوانسته حتی ذره‌ای از انتظارات را برآورده کند، در این بازی فرصت پیدا کرد که مهارتش را بار دیگر در زمین نشان دهد اما در انجام این کار موفق نبود. 

1996210

این بازیکن در دقیقه 73 از زمین بیرون رفت و جایش را به آماد دیالو داد و یک بار دیگر نشان داد که پرداخت چنین هزینه هنگفتی برای انتقال او به اولدترافورد اشتباه بزرگی بوده است که مدیران این باشگاه مرتکب شدند و راه برگشتی ندارند. 

عملکرد ضعیف او در بازی شب گذشته باعث شد که فرگوسن هم عصبانی و ناراحت شود. موقعیتی که او در نیمه اول از دست داد باعث شد که دوربین بلافاصله این مربی سابق یونایتد را نشان دهد که کنار دیوید گیل و سر دیو بریلسفورد حضور داشت و از این صحنه بسیار ناامید به نظر می‌رسید. 

این صحنه از چشم هواداران یونایتد پنهان نماند و بسیاری از آنها تصاویر مربوط به آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر و نسبت به عملکرد آنتونی اعتراض کردند.

دیدگاه‌ها