کد خبر : 2005630 | 10 اسفند 1402 ساعت 10:58 | 18.4K بازدید | 16 دیدگاه

طعنه پوچ: یونایتدی‌ها از قهرمانی لیورپول ناراحتند!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، پاسخ انتقادهای گری نویل را به شکلی طعنه‌آمیز داد.

طعنه پوچ: یونایتدی‌ها از قهرمانی لیورپول ناراحتند!

به گزارش "ورزش سه"، شکست چلسی در فینال رقابت‌های جام اتحادیه برابر لیورپول و کوتاه ماندن دست این تیم از جام قهرمانی باعث شد که بار دیگر انتقادهایی از پوچتنیو، بازیکنان چلسی و همچنین هزینه پرداخت شده از سوی این باشگاه مطرح شود. 

یکی از افرادی که در چند روز اخیر بارها به یک میلیارد پوند هزینه صورت گرفته از سوی مالکان این باشگاه و بی‌فایده بودن آن اشاره و از آن انتقاد کرد، گری نویل بود و حالا پوچتینو پس از بازی برابر لیدز پاسخ او را داد. 

سرمربی چلسی پس از پیروزی برابر حریف و صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: «اگر درباره دوست من که گری نویل است صحبت می‌کنید، فکر می‌کنم که او از این که لیورپول توانست یک جام دیگر به دست آورد ناراحت و ناامید است. حقیقت همین است. 

1995125

من فکر می‌کنم متهم کردن افراد به این شکل و با این شیوه درست نیست. خصوصا که تیم ما از بازیکنان بسیار جوانی تشکیل شده است. انتظارات بالاست چون ما چلسی هستیم اما این تیم باید بنیان درستی داشته باشد و اعتماد به نفسش را به دست آورد. 

اتحادی که در بین بازیکنان این تیم شکل گرفته رو به پیشرفت و بهبود است. قرار نیست جادویی رخ دهد و همه چیز درست شود، نمی‌توان چنین چیزی را به صورت ناگهانی در تیم ایجاد کرد.»

دیدگاه‌ها