کد خبر : 2005637 | 10 اسفند 1402 ساعت 11:58 | 51.8K بازدید | 8 دیدگاه

او در خانه است

پی‌اس‌جی جانشین امباپه را انتخاب کرد

در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن معتقدند که وارن زایر امری می‌تواند در آینده‌ای نزدیک رهبر تیم در درون و بیرون زمین باشد.

پی‌اس‌جی جانشین امباپه را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کیلیان امباپه از پی‌اس‌جی هنوز رسمی نشده اما او دو هفته پیش به ناصر الخلیفی اطلاع داد که در پایان فصل جدا می‌شود و دیگر به او پیشنهاد تمدید ارائه نکند. مقصد بعدی او نیز رئال مادرید خواهد بود، هرچند هنوز چیزی قطعی نیست.

لوپاریزین امروز نوشت که طبعا پی‌اس‌جی از حالا به دنبال یافتن بهترین مهاجم برای جانشینی امباپه است و برای این مهم رافائل لیائو و ویکتور اوسیمن در اولویت قرار دارند. جذب لیائو دشوار است چون این بازیکن اصرار به ماندن در میلان دارد، ولی اوسیمن با رقمی بالای 100 میلیون یورو در دسترس است.

1930571

با این حال بازیکنی که می‌تواند نقش رهبری در تیم را بعد از کیلیان امباپه در اختیار بگیرد، وارن زایر امری خواهد بود. جوان 17 ساله‌ای که از فصل گذشته توانست نخستین بازی‌هایش برای تیم اول باشگاه را انجام دهد و در فصل جاری به ترکیب ثابت راه یافته است. وارن در 29 بازی به عنوان هافبک، توانسته سه گل بزند و 6 پاس گل بدهد و از لحاظ شخصیتی همه خصوصیات یک کاپیتان و رهبر را در خود دارد.

1966510

این نشریه همچنین نوشته است که پاریس در تابستان یک مدافع نیز جذب می‌کند و هدف اول، لنی یورو است. برای این مهم پی‌اس‌جی با رئال رقابت دارد.

دیدگاه‌ها