کد خبر : 2005639 | 10 اسفند 1402 ساعت 11:59 | 17K بازدید | 42 دیدگاه

حمله به VAR: تبعیض بین لیورپول و یونایتد (عکس)

تصمیم کمک داور ویدیویی برای پذیرفتن گل کاسمیرو در بازی شب گذشته منچستریونایتد اعتراض هواداران لیورپول را به دنبال داشته است.

حمله به VAR: تبعیض بین لیورپول و یونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام حذفی انگلیس روبروی ناتینگام فارست به میدان رفت و با یک گل این تیم را شکست داد تا راهی مرحله بعدی این مسابقات شود. 

شاگردان اریک تن‌هاخ تا لحظات پایانی این بازی موفق به باز کردن دروازه حریف نشده بودند و این کاسمیرو بود که در دقیقه 89 توانست با یک ضربه سر دیدنی تک گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند و به صعود به مرحله یک چهارم نهایی کمک کند. 

این گل در حالی به ثمر رسید که رافائل واران پیش از آن در موقعیت آفساید قرار داشت اما کمک داور ویدیویی پس از بررسی دقیق این صحنه اعلام کرد که این گل هیچ مشکلی ندارد و آن را پذیرفت تا شیاطین سرخ نفس راحتی بکشند.

1996228

اما این اتفاق با اعتراض بسیاری از هواداران لیورپول همراه شده است که از تصمیم کمک داور ویدیویی عصبانی هستند، چون صحنه مشابهی در فینال جام اتحادیه رقم خورد اما گل ویرجیل فن دایک به دلیل در آفساید قرار داشتن اندو مردود اعلام شد. 

آنها معتقد هستند که صحنه گل یونایتد کاملا مشابه آن گل است و واران در واقع در حرکت مدافع به سمت توپ و دروازه تاثیرگذار بوده است اما خطای آفساید او گرفته نشد و این بار دیگر نشان از استاندارهای متفاوت کمک داور ویدیویی دارد.

دیدگاه‌ها