کد خبر : 2005649 | 10 اسفند 1402 ساعت 12:59 | 64.2K بازدید | 90 دیدگاه

ماه مارس کشنده

پپ گواردیولا به جهنم واقعی رسید

منچسترسیتی در ماه مارس دوئل‌های بسیار حساسی در لیگ برتر و برابر رقبای مستقیم خود خواهد داشت.

پپ گواردیولا به جهنم واقعی رسید

به گزارش "ورزش سه"، سیتی ماه فوریه را خوب تمام کرد. با برتری 0-1 در زمین بورنموث تا فشار روی لیورپول صدرنشین را حفظ کند. فاصله تیم پپ گواردیولا با لیورپول تنها یک امتیاز است و حالا سیتی وارد ماه مارس با تقویمی جهنمی شده است.

یکشنبه پیش‌رو سیتی باید در اتحاد برابر منچستریونایتد در دربی شهر منچستر قرار بگیرد. شرایط یونایتد در لیگ خوب نیست و سیتی در خانه شانس اول برد است، هرچند در دربی‌ها هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

1995787

سه روز بعد سیتی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان کپنهاگن است و با توجه به برتری 1-3 بازی رفت، کار دشواری نخواهد داشت اما بعد از این بازی، دوئل‌های سخت از راه می‌رسند.

سیتی یکشنبه 10 مارس باید به زمین لیورپول برود و برابر رقیب مستقیم خود قرار بگیرد. دنیا شب این بازی متوقف خواهد شد. سپس سیتی میهمان برایتون خواهد بود و در آخرین بازی ماه مارس خود در لیگ برتر باید برابر آرسنال در اتحاد قرار بگیرد. سه روز بعد از این بازی نیز سیتی میزبان ویلا خواهد بود.

در این بین باید بازی دو هفته بعد برابر نیوکسل در جام حذفی را نیز اضافه کنیم که قطعا جدال دشواری است. باید دید سیتی بعد از ماه مارس موفق به پس گرفتن صدر از لیورپول خواهد شد یا خیر.

1993103

دیدگاه‌ها