کد خبر : 2005655 | 10 اسفند 1402 ساعت 13:41 | 29.7K بازدید | 35 دیدگاه

انتقاد از ستاره یونایتد: فقط ادا درمی‌آوری!

آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، به شدت از حرکات مارکوس رشفورد در زمین انتقاد کرد.

انتقاد از ستاره یونایتد: فقط ادا درمی‌آوری!

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی رشفورد در باز کردن دروازه حریفان در جریان بازی منچستریونایتد برابر ناتینگهام فارست در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام حذفی انگلیس که با پیروزی و صعود این تیم همراه بود هم ادامه داشت. 

این بازیکن که فصل گذشته ستاره بی چون و چرای تیمش بود و نقش مهمی را در کسب جام و همچنین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد، در این فصل با افت فاحشی روبرو شده و حواشی بسیاری را هم برای تیمش به وجود آورده است. 

این عملکرد ضعیف از سوی این ستاره انگلیسی باعث شده است که بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و همچنین هواداران منچستریونایتد به شدت از او انتقاد کنند و شیرر هم به هیچ وجه از رفتار او در زمین در جریان بازی شب گذشته راضی نیست. 

1984972

آلن شیرر در این باره به BBC Sports گفت: «بی‌خیال مارکوس! از جایت بلند شو. مدام دستانش را به این طرف و آن طرف تکان می‌دهد. من زبان بدن او را در اکثر اوقات اصلا دوست ندارم و از رفتارهایش راضی نیستم. 

او مدام در تلاش است که این پیام را به هواداران برساند که گل نزدن و اتفاقاتی که رخ می‌دهد تقصیر او نیست. تو به عنوان یکی از بازیکنان باید مسئولیت کارها و اقداماتی که در زمین انجام می‌دهی را برعهده بگیری. از جایت بلند شو و به مسیر ادامه بده.»

دیدگاه‌ها