کد خبر : 2005660 | 10 اسفند 1402 ساعت 13:50 | 34.5K بازدید | 48 دیدگاه

جریمه مالی و محرومیت

جریمه سنگین: یوفا بایرن را نقره داغ کرد

دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در زمین لاتزیو برای بایرن مونیخ از هیچ منظری خوش‌یمن نبود و یوفا امروز بایرن را در چند مورد جریمه کرد.

جریمه سنگین: یوفا بایرن را نقره داغ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دو هفته پیش در زمین لاتزیو به میدان رفت و در نهایت با یک گل بازنده شد. در دیداری که به دلیل اخراج دایو اوپامکانو 10 نفره نیز شده بود. آن بازی تنش‌هایی در درون و بیرون میدان نیز داشت.

1991678

کمیته انضباطی یوفا، بایرن را به دلیل درگیری هوادارانش روی سکوها، برای روشن کردن مواد دودزا و پرتاب اشیا به درون زمین جریمه کرده است. 

بر این اساس بایرن مونیخ از فروش بلیت به هواداران خود برای بازی بعدی بیرون خانه در رقابت‌های باشگاهی یوفا محروم خواهد بود. اگر بایرن به دور بعد صعود کند، در بازی بیرون خانه از حضور هوادرانش محروم است و در غیر این صورت این محرومیت در اولین بازی دور از خانه فصل بعد اعمال می‌شود.

همچنین یوفا باشگاه آلمانی را به خاطر پرتاب اشیا 10500 یورو و برای روشن کردن مواد دودزا 40250 یورو جریمه کرده است؛ در مجموع 50750 یورو. همچنین محرومیت یک بازی برای اوپامکانو نیز تایید شد و او  نمی‌تواند در بازی برگشت مقابل تیم لاتزیو در 5 مارس آینده بازی کند.

دیدگاه‌ها