کد خبر : 2005666 | 10 اسفند 1402 ساعت 14:25 | 22.5K بازدید | 44 دیدگاه

اعلام پنالتی تمرکز ما را به هم ریخت؛

آریاکیا: اگر دعایی هم بود، به سود پرسپولیس شد!

مدافع ذوب‌آهن می‌گوید علی صفایی در دیدار برابر پرسپولیس تصمیمات ظالمانه‌ای را علیه سبزپوشان گرفته است.

آریاکیا: اگر دعایی هم بود، به سود پرسپولیس شد!

به گزارش "ورزش سه"، تقابل روز گذشته تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید که انتشار تصاویری از چند دست‌نوشته‌ که در رختکن پرسپولیس در فولادشهر قرار داده شده بود، این بازی را به جنجال و حاشیه کشید.

پوریا آریاکیا در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم اما پنالتی‌ای که داور برای پرسپولیس اعلام کرد، تمرکز ما را به هم ریخت و ما را تحت فشار قرار داد. ما می‌خواستیم از بالا به پرسپولیس فشار بیاوریم اما در یک اتفاق و درگیری داور پنالتی گرفت؛ در شرایطی که قبل از پنالتی، گولسیانی گردن مجید علیاری را گرفته بود و در چالش بودند اما داور آن صحنه را ندید و پنالتی اعلام کرد و تیم ما را تحت فشار برد.

او ادامه داد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم. ما عقب بودیم و می‌خواستیم جبران کنیم و موقعیت‌هایی هم به پرسپولیس می‌دادیم اما روی یک اتفاق اخراجی دادیم ‌‌و تیم‌مان به هم ریخت. فکر می‌کنم اگر ده نفره نمی‌شدیم، می‌توانستیم به پرسپولیس فشار بیاوریم. طبیعت فوتبال هم این است که وقتی برابر تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس ده نفره می‌شوی، تحت فشار قرار بگیری.

مدافع ذوب‌آهن درباره قضاوت علی صفایی در این مسابقه توضیح داد: ما خیلی درباره داوری صحبت نمی‌کنیم. نیم فصل اول خیلی تصمیمات به ضرر ما بود اما اتفاقی نیفتاد و حرفی نزدیم. دیروز هم در صحنه‌هایی داور با ما ظالم بود. در یک صحنه آقای سروش رفیعی با کف پا روی پای بازیکن ما رفت و اگر قرار به اخراج بود، بازیکن پرسپولیس هم باید اخراج می‌شد. در صحنه پنالتی هم همان‌طور که گفتم قبل از برخورد، گولسیانی، مجید علیاری را زد اما داور فقط زمین خوردن بازیکن پرسپولیس را دید.

او در خصوص دست‌نوشته‌هایی که در رختکن پرسپولیس وجود داشت، عنوان کرد: اولا آقای عالیشاه گفتند روز بازی رختکن عوض شد، در صورتی که ما از اول فصل در رختکنی حضور داریم که دیروز هم بودیم‌. فقط در یکی دو بازی در آن رختکن بودیم اما در ادامه رختکن‌ها به همین شکل بود. دوما اگر بحث جادو و این مزخرفات درست بود، ما باید دیروز چهار گل به پرسپولیس می‌زدیم؛ پس چرا همه چیز به ضرر ما شد؟ اگر اینطور باشد که پرسپولیس برای ما دعا گرفته بود! (با خنده). ما که از اول بازی متضرر شدیم؛ خود من که دقیقه ۲۰ بازی مصدوم شدم، یک پنالتی دادیم، اخراجی دادیم.

بازیکن ذوب‌آهن درباره شدت مصدومیت خود توضیح داد: در یک صحنه پایم را ستون کردم که یکی از بازیکنان حریف از بغل به زانویم ضربه زد و با درد بازی کردم. بین نیمه کادرفنی پرسیدند وضعیت چطور است و گفتم درد دارم. در نیمه دوم و پس از اخراج از کادرفنی خواستم که تعویضم کنند. امروز MRI می‌گیریم تا وضعیت مشخص شود.

او همچنین درباره شرایط ذوب‌آهن و حضور این تیم در رتبه هفتم جدول گفت: ذوب‌آهن رویه درستی را پیش گرفته است. آقای ربیعی یک مربی رزومه‌دار هستند و در سال‌های گذشته هم یک تحولی را در مس رفسنجان ایجاد کرده‌اند و نیازی به تعریف من ندارند. امسال هم باور خوبی را در ما ایجاد کرده‌اند اما فکر می‌کنم در چند بازی بدشانس بودیم. در بازی با ملوان توپ‌هایمان گل نشد، پنالتی خراب کردیم. در بازی دیروز اگر پنالتی نمی‌شد، بازنده بازی نبودیم. در بازی رفت برابر پرسپولیس گل آفساید خوردیم. در مجموع بدشانسی گریبان ما را گرفت اما در هر صورت شرایط تیم‌مان نسبت به سال‌های قبل بهتر است. البته نقطه ضعف‌هایی هست که آقای ربیعی هم با آنها درگیر هستند و برای رفع آنها تلاش می‌کنند.

آریاکیا در پایان درباره تقابل هفته آینده ذوب‌آهن و هوادار عنوان کرد: در لیگ امسال هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد و حالا تیم‌های پایین جدول می‌جنگند که خودشان را بالا بکشند. تیم هوادار هم با حضور آقای شجاعی انگیزه مضاعفی گرفته. فکر نمی‌کنم هیچ بازی راحتی در لیگ امسال باشد. همان‌طور که می‌بینیم تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، ملوان، شمس آذر که پیش‌بینی نمی‌شد عملکرد خیلی خوبی داشته باشند، فراتر از تصور ظاهر شدند و این نشان می‌داد هیچ بازی راحتی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها