کد خبر : 2005678 | 10 اسفند 1402 ساعت 15:31 | 30.6K بازدید | 31 دیدگاه

همین امسال منتظرشیم

واکنش جالب توخل به محرومیت سنگین یوفا

توماس توخل در نشست خبری امروز خود از جریمه سنگین یوفا و محروم شدن هواداران بایرن استقبال کرد.

واکنش جالب توخل به محرومیت سنگین یوفا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که با هشت امتیاز اختلاف نسبت به لورکوزن در رده دوم بوندسلیگا قرار دارد و چند هفته پرتنش را پشت سر گذاشته، فردا شب در زمین فرایبورگ به میدان خواهد رفت. 

1996284

توماس توخل در نشست خبری این بازی و درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت: «لروی سانه امروز قبل از تمرین تست خواهد داد تا ببینیم آیا می‌تواند با تیم تمرین کند یا خیر. باید منتظر باشیم. سرژ گنابری به تمرینات بازگشته اما حضور در بازی فردا پس از چنین غیبت طولانی هنوز برای او زود است. در مورد دیویس اگر همه چیز خوب پیش برود، در ترکیب خواهد بود. کینگزلی، نوس و ساشا در دسترس نیستند.»

پست بازی کیمیش: «او فردا دفاع راست بازی خواهد کرد.»

توخل در مورد اینکه فردا چه کسی جایگزین دی‌لیخت خواهد شد، گفت: «جای او کیم مین جائه بازی خواهد کرد. اوپا در دسترس است، اما او مقابل لاتزیو محروم است. بنابراین برای من منطقی‌تر است که فردا با مین جائه بازی کنیم زیرا او مقابل لاتزیو در دسترس خواهد بود.»

توخل درباره ابرل، مدیر ورزشی جدید بایرن، گفت: «من کنفرانس مطبوعاتی او را تماشا نکردم زیرا در تمرین بودم. خواهیم دید که چه تاثیری خواهد داشت. من مکس را می‌شناسم. او امروز خود را به کادرفنی و بازیکنان معرفی خواهد کرد. ما برای حفظ تمرکز کامل تیم روی فوتبال تلاش می‌کنیم و از مکس انتظار حمایت کامل داریم که به ما نیز این قول داده شده است. ما با اشتیاق زیاد به چند ماه پیش رو نگاه می‌کنیم. فعلا تمرکز روی بازی فرداست و من مطمئن هستم که ما پیروز خواهیم شد.»

1994452

توخل در مورد وضعیت تیمش گفت: «این هفته برای ما خوب بود. برد همیشه کمک می‌کند تا روحیه بگیرید، به خصوص برد لحظه آخری که همیشه خاص است. پیروزی برابر لایپزیش به ما اعتماد به نفس و جو مثبت داد. ما به راه خود ادامه می‌دهیم و فردا مهم است که همه آماده باشیم. تمرکز بیش از هر زمان دیگری روی این بازی است.»

توخل در مورد سانه که اخیراً با وجود ناراحتی زانو بازی کرده بود، گفت: «لروی همیشه می‌خواهد بازی کند. او کسی است که می‌تواند به خوبی درد را تحمل کند و در چند هفته گذشته کمی درد را احساس کرده است. من متوجه شده‌ام که او در زمین کاملاً راحت نیست. او الان تمرین انفرادی انجام می‌دهد و اگر بتواند به موقع ریکاوری کند، در دسترس خواهد بود.»

توخل در مورد اینکه آیا فردا یک بازی تدارکاتی خوب برای رویارویی با لاتزیو است، گفت: «این مسابقه قبل از دیدار با لاتزیو برگزار می‌شود و بازی کاملاً متفاوتی است. بهترین روش آمادگی برای یک مسابقه، یک عملکرد موفق و کسب سه امتیاز در بازی قبلی است. ما برای بازی با لاتزیو کمی شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم. برتری برابر لایپزیش به ما انرژی داده است. من مطمئن هستم که فردا برنده خواهیم شد، اما این فقط با تمرکز کامل اتفاق می‌افتد. همیشه بازی در فرایبورگ دشوار است.»

توخل در مورد فرایبورگ گفت: «آنها تیمی بسیار منعطف و با تاکتیک‌هایی متغیر هستند و بسیار فشرده بازی می‌کنند. آنها دوان را در سمت راست دارند که در دریبل زدن بسیار قوی است. گریفو در سمت چپ سعی می‌کند با سانترها خطرناک باشد. آنها از نظر تاکتیکی بسیار انعطاف‌پذیر هستند. فرایبورگ همچنین از توپ‌های بلند زیادی با حداکثر هفت بازیکن تهاجمی استفاده می‌کند. ما باید راه حلی برای مقابله با آنها پیدا کنیم.»

1968423

توخل درباره اینکه آیا اکنون پس از تصمیم به جدایی در تابستان فشار کمتری احساس می‌کند یا نه، گفت: «فشار کمتر نشده و از درون می‌آید. من آن را قبول کرده‌ام. شما می‌دانید که در بالاترین سطح کار می‌کنید. من از خودم انتظار دارم که این کار بزرگ را انجام دهم و بایرن را به موفقیت برسانم که چالش بزرگی است. البته که ما سعی می‌کنیم در هر بازی پیروز شویم و به اهداف خود برسیم. ما شرایط خاص خود را در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا می‌دانیم. ما باید فردا هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام بدهیم و با انرژی مضاعف به زمین برویم تا برنده شویم.»

توخل درباره تصمیم یوفا برای محرومیت هواداران بایرن از بازی بیرون خانه بعدی گفت: «امیدوارم همین امسال این محرومیت را تجربه کنیم، زیرا به آن معناست که ما صعود کرده‌ایم. ابتدا باید از یک هشتم نهایی عبور کنیم. هر چیزی که الان می‌گویم به این معنی است که ما در مورد مرحله یک چهارم نهایی صحبت می‌کنیم. لطفاً وقتی وقتش رسید دوباره این سوال را بپرسید.»

دیدگاه‌ها