کد خبر : 2005694 | 10 اسفند 1402 ساعت 16:35 | 58.7K بازدید | 8 دیدگاه

او یک خواننده است؟

شوخی انریکه با گزینه اول جانشینی امباپه

لوئیس انریکه در واکنش به احتمال حضور رافائل لیائو به جای کیلیان امباپه در فصل بعد پاسخ جالبی داد.

شوخی انریکه با گزینه اول جانشینی امباپه

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی بعد از 23 بازی در لیک یک فرانسه و کسب 54 امتیاز آسوده خاطر در صدر جدول قرار دارد. برست و موناکو با 12 و 13 امتیاز اختلاف در رده‌های بعدی قرار دارند.

فردا شب پی‌اس‌جی در زمین موناکو به میدان خواهد رفت، در حالی فضای این تیم تحت تاثیر جدایی کیلیان امباپه در پایان فصل قرار دارد. بازی برای امباپه نیز اهمیت خاصی دارد چون برابر تیم سابقش به میدان می‌رود.

1991554

لوئیس انریکه در مورد انگیزه تیم مقابل موناکو گفت: «ما همیشه سعی می‌کنیم موقعیت خود را به عنوان صدرنشین مستحکم کنیم. موناکو یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و آنها رقیب مستقیم ما برای قهرمانی هستند. ما می‌دانیم که چه مشکلاتی در انتظارمان است. این یک مسابقه فوق العاده است و باید برایش 100 درصد انرژی را در زمین بگذاریم.»

لوئیز انریکه درباره آینده خط حمله پی‌اس‌جی بدون امباپه گفت: «با لوئیس کامپوس ما هر روز در مورد حال و آینده تیم صحبت می‌کنیم. کاری که من به عنوان مربی انجام می‌دهم این است که سعی کنم از همه بازیکنانم استفاده کنم. چیزی که همیشه به دنبال آن هستم، خیر و صلاح تیم است.»

لوئیس انریکه در مورد روزهای درخشان امباپه در موناکو گفت: «او خیلی جوان بود. چیز زیادی از او در موناکو به خاطر ندارم اما می‌دانم که در فصل 17-2016 بسیار عالی کار کردند.»

1991555

لوئیس انریکه در مورد وضعیت نامشخص مارکینیوش برای بازی مقابل رئال سوسیداد گفت: «من دوست دارم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشم، اما فوتبال اینطور است. گاهی اوقات بازیکنانی به دلیل مصدومیت یا محرومیت غایب هستند. هدف من این است که همه بازیکنان را آماده کنم. ساده‌ترین کار مربی زمانی است که همه بازیکنان ثابتش در دسترس باشند.»

لوئیس انریکه در مورد احتمال بازگشت ژاوی سیمونز گفت: «ما وضعیت همه بازیکنان قرضی خودمان را به دقت زیر نظر داریم؛ از جمله شرایط سیمونز را.»

لوئیس انریکه درباره تعویض عجیب امباپه مقابل رن و مصاحبه‌اش بعد از بازی (باید به نبودنش عادت کنیم) گفت: «آن یک واکنش خود به خودی پس از یک مسابقه بود اما واقعیت است که مردم می‌توانند آن را به شکل خودشان تفسیر کنند. آنچه برای من مهم است این است که آرامش خاطر داشته باشم تا در یک لحظه معین به دنبال بهترین راه حل برای تیم باشم. همیشه زمان حال و آینده نزدیک مهم است.»

در نهایت، انریکه در مورد جانشینی لیائو به جای امباپه گفت: «او یک خواننده است؟ البته که شوخی کردم و من به خوبی می‌دانم که او چه کسی است. اما نمی‌توانم در مورد بازیکنی صحبت کنم که در تیم ما نیست. امیدوارم و متقاعد شده‌ام که فصل آینده تیمی بهتر از این تیم داشته باشیم. در دفاع، در مرکز زمین و در حمله.»

دیدگاه‌ها