کد خبر : 2005718 | 10 اسفند 1402 ساعت 18:51 | 50.2K بازدید | 45 دیدگاه

حسین‌نژاد و کریمی آماده بازگشت به تمرینات؛

شوک به سپاهان: دوری 8 هفته‌ای ستاره جوان

پزشک تیم فوتبال سپاهان وضعیت سه بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرده است.

شوک به سپاهان: دوری 8 هفته‌ای ستاره جوان

به گزارش "ورزش‌سه"، یک روز پیش از دیدار حساس سپاهان و استقلال خبر تلخی از اردوی طلایی پوشان اصفهانی به رسانه‌ها انتقال داده شد و براساس آن محمد کریمی به دلیل مصدومیت فرصت حضور در این دیدار مهم را از دست داد؛ دیداری که درنهایت با ششمین شکست متوالی تیم مورایس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تمام شد و جای خالی محمد کریمی کاپیتان تیم به شدت احساس شد.

در جریان این مسابقه هم فرشاد احمدزاده در دقیقه 8 برخورد شدیدی به تیرک دروازه استقلال داشت که سبب شد این بازیکن جای خود را با شروع نیمه دوم به علی اصغر اعرابی بدهد. دیگر بازیکن این تیم که به دلیل مصدومیت در بین نیمه جای خود را به بازیکن دیگری داد، حسین‌نژاد بود.

1996340

درنهایت سومین بازیکنی که در اردوی سپاهان نگرانی زیادی ایجاد کرد، آریا یوسفی بود که پس از ورود به زمین در ابتدای نیمه دوم، در دقایق پایانی مسابقه نتوانست به کار ادامه بدهد و او را با برانکارد به بیرون از زمین انتقال دادند.
حالا پزشک باشگاه سپاهان وضعیت سه مصدوم تیم را تشریح کرده که در این بین خبر نگران کننده‌ای درباره آریا یوسفی دارد و این بازیکن به دلیل کشیدگی از ناحیه رباط زانو 8 هفته از میادین دور شده است.

بولت پرسپولیسعباس ربیعی پزشک سپاهان شرایط سه بازیکن مصدوم سپاهان را به شرح زیر تشریح کرده است: 

بولت زیر مجموعهدوری هشت هفته‌ای آریا یوسفی! 
پس از ام آر آی آریا یوسفی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان، مشخص شد که این بازیکن دچار کشیدگی در ناحیه رباط صلیبی زانو شده و حدود ۸ هفته از میادین دور خواهد بود.

بولت زیر مجموعهبازگشت حسین‌نژاد و کریمی به تمرینات گروهی 
همچنین با تصویربرداری صورت گرفته از محمدجواد حسین‌نژاد، این بازیکن مشکل خاصی نداشته و به زودی به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.

محمد کریمی کاپیتان سپاهان نیز که به دلیل التهاب زانو در بازی سپاهان مقابل استقلال به میدان نرفت، بهبود پیدا کرده و به زودی به تمرینات گروهی سپاهان اضافه می‌شود.

دیدگاه‌ها