کد خبر : 2005736 | 10 اسفند 1402 ساعت 21:14 | 12.8K بازدید | 21 دیدگاه

سر 3 امتیازی در حساس‌ترین لحظه؛

نقش مهم حاج‌صفی در برد بزرگ هفته (عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران نمایش درخشانی برای پیروزی و صدرنشینی تیمش در سوپر لیگ یونان داشت.

نقش مهم حاج‌صفی در برد بزرگ هفته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن شب گذشته در هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان موفق به کسب پیروزی 4 بر 2 مقابل جیانینا شد که در جریان این برد ارزشمند برای حفظ صدرنشینی، احسان حاج‌صفی را به‌طور کامل در ترکیب و قلب خط دفاعی داشت و این ستاره ایرانی برای کامبک تیمش نقش مهمی ارائه داد.

احسان حاج‌صفی که در جام ملت‌های آسیا نمایش خوبی در سمت چپ خط دفاعی ایران داشت، در بازگشت به یونان در دیدار مقابل کیفیسیاس که تیمش به برتری رسید به میدان رفت و شب گذشته هم برابر جیانینا بازی کرد که این بار علاوه بر تاثیرگذاری در خط دفاعی، در بخش هجومی نیز نمایش خوبی ارائه داد.

کاپیتان تیم ملی ایران در دقیقه 74 مسابقه شب گذشته برابر جیانینا ارسال نیکلاس اِلیاسون از روی کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک اول، با جای‌گیری مناسب ضربه سر زد و توپ را به محوطه 6 قدم فرستاد تا رابرت لیوبیچیچ گل سوم را به ثمر رساند.

1996377

آ. ا. ک آتن در حالی با این سر سرنوشت‌ساز احسان حاج‌صفی به گل دوم دست پیدا کرد که نیمه اول مقابل جیانینا را با نتیجه دو بر یک پشت سر گذاشته بود، اما توانست به بازی برگردد و با نقش کاپیتان تیم ملی ایران در مسیر برد قرار بگیرد.

یاران حاج‌صفی با کسب این پیروزی مهم و پُر گل مقابل جیانینا 58 امتیازی شدند و با یک امتیاز و یک پله بالاتر نسبت به پائوک، در صدر جدول سوپر لیگ یونان ماندند.

1996378

دیدگاه‌ها