کد خبر : 2005754 | 11 اسفند 1402 ساعت 03:35 | 11.9K بازدید | 12 دیدگاه

طلایی‌پوشان در انتظار درخشش مجدد ستاره جوان

ستاره جوان سپاهان در بازی با استقلال و الهلال توفیق چندانی نداشت.

طلایی‌پوشان در انتظار درخشش مجدد ستاره جوان

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین‌نژاد، هافبک تکنیکی سپاهان در بازی با استقلال توفیق چندانی نداشت و در جریان بازی نتوانست تکنیک بالای خودش را استفاده کند و در حفره‌های ایجاد شده بین هافبک و خط دفاعی استقلال نفوذ کند.

حسین نژاد که در بازی رفت الهلال به دلیل محرومیت غایب بود در بازی برگشت هم مقابل این تیم به میدان رفت و در آن مسابقه هم عملکرد قبل از تعطیلات را نداشت و نتوانست درخشان ظاهر شود.

ستاره نیم فصل نخست سپاهان تحت تاثیر شرایط این تیم و شاید کنار گذاشته شدن از لیست نهایی تیم ملی با افت اندکی رو به رو شده اما همچنان یکی از بازیکنان مستعد و تاثیرگذار سپاهان است که اگر در ادامه فصل به عملکرد نیم فصل نخست برسد می‌تواند عصای دست مورایس در فاز هجومی باشد.

1996112

البته قدرت تیمی الهلال و ساختار دفاعی خوب استقلال در مهار او بی‌تاثیر نبوده و نمی‌توان قاطعانه در مورد افت این بازیکن صحبت کرد اما او در بازی‌های نیم فصل نخست در برخی از مسابقات سپاهان و حتی تیم ملی امید شرایط را تغییر داد و از تکنیکش برای باز کردن گره‌های بازی استفاده کرد.

دیدار با استقلال دهمین بازی متوالی‌ای بود که در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به میدان رفت که موفق به ثبت گل یا پاس گل نشد، پیش از آن در بازی با آلمالیق او یک گل و دو پاس گل در پیروزی 9 بر صفر سپاهان مقابل آلمالیق ثبت کرده بود.

دیدگاه‌ها