کد خبر : 2005757 | 10 اسفند 1402 ساعت 23:12 | 29.5K بازدید | 62 دیدگاه

توقف النصر با تساوی پرگل در شب غیبت کریستیانو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو را به علت محرومیت در اختیار نداشت، با نتیجه ۴-۴ برابر الحزم به تساوی رسید.

توقف النصر با تساوی پرگل در شب غیبت کریستیانو

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب در هفته بیست و دوم لیگ عربستان الحزم بود. در این دیدار کریستیانو رونالدو به دلیل محرومیت پس از حواشی بازی با الشباب در لیست تیمش قرار نداشت. شاگردان لوئیز کاسترو در نهایت در دیداری که چند بار جلو افتادند ۴-۴ متوقف شدند.

برتری کامل النصری‌ها از نکات بارز نیمه اول بازی بود. در نهایت پس از چند حمله اندرسون تالیسکا از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. در ادامه حملات النصر ثمری نداشت و دو تیم با همین یک گل به رختکن رفتند.

ویدئو: 326111

در دقیقه ۵۳ احمد المحمید، هافبک تیم مهمان پس از ارسال کرنر، با ضربه سر دروازه النصر را باز کرد. کمتر از ۱۰ دقیقه بعد دوباره تالیسکا، این بار روی پاس آیمن احمد، در مقابل دروازه گل دوم را به ثمر رساند. الحزم اما تسلیم‌شدنی نبود، در دقیقه ۶۶ توزه روی یک ضدحمله با دروازه‌بان تک به تک شد و بازی را مساوی کرد.

تالیسکا که یک‌تنه خط حمله النصر را در این دیدار به دوش کشیده بود، در دقیقه ۷۱ از سانتر زیبای الکس تلس نهایت استفاده را برد و بازی را ۳-۲ کرد. الحزم اما بار دیگر توانست بازی را به تساوی بکشاند. این بار نوبت فایز السلمانی بود که در دقیقه ۸۴ گل مساوی را بزند.

1996414

در چهارمین دقیقه وقت‌های اضافه یک فرصت عالی دیگر به النصر رسید. پس از خطای خطرناک آیمن دهمن بر روی مشاری النمر، داور به سود النصر اعلام پنالتی کرد. سادیو مانه پشت توپ قرار گرفت و گل چهارم و برتری النصر را وارد دروازه حریف کرد.

در حالی‌که همه منتظر سوت پایان و پیروزی ۴-۳ النصر بودند، در دقیقه ۹+۹۰ روی ارسال کرنر و در شلوغی محوطه جریمه میزبان، پائولو ریکاردو توپ را به تور دروازه النصر چسباند و دوباره بازی را مساوی کرد.

دیگر وقت زیادی برای النصری‌ها باقی نمانده بود و چند دقیقه بعد داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا این دیدار جذاب با نتیجه ۴-۴ خاتمه یابد. با این تساوی، شاگردان کاسترو شانس نزدیک شدن به الهلال در صدر جدول را از دست دادند. آنها اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال ۵۹ امتیازی، به امتیاز ۵۳ رسیدند.

دیدگاه‌ها