کد خبر : 2005763 | 11 اسفند 1402 ساعت 01:02 | 55.5K بازدید | 14 دیدگاه

پدر ستاره آلمانی همه را ناامید کرد: پسرم جایی نمی‌رود!

هانس یواخیم ویرتز، پدر و ایجنت فلورین ویرتز، معتقد است که این بازیکن قرار است تا سال‌های آینده در بایر لورکوزن بماند.

پدر ستاره آلمانی همه را ناامید کرد: پسرم جایی نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن در این فصل توانسته بالاتر از بایرن مونیخ در صدر جدول بوندسلیگا قرار بگیرد. آنها در رتبه اول ۶۱ امتیاز دارند و با اختلاف ۸ امتیازی نسبت به باواریایی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی این فصل دارند.

عملکرد عالی ژابی آلونسو و شاگردانش باعث شده توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به آنها جلب شود. هم خود مربی اسپانیایی تیم که هدف اصلی دو تیم بایرن مونیخ و لیورپول است و هم بازیکنان این باشگاه.

فلورین ویرتز یکی از آن بازیکنان است. ستاره آلمانی ۲۰ ساله با ۵ گل و ۱۰ پاس گل در ۲۳ بازی از عوامل اصلی موفقیت لورکوزن است. از ابتدای فصل و درخشش او اخبار علاقه تیم‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، لیورپول و بارسلونا به او پخش شد.

1996426

خود بازیکن اعلام کرده که تا پایان فصل به هیچکدام از پیشنهاداتی که به دستش می‌رسد توجه نمی‌کند و می‌خواهد تمام تمرکزش را بر روی بازی‌هایش در بایر لورکوزن قرار دهد.

در سمت دیگر اما هانس یواخیم ویرتز، پدر او که به‌عنوان ایجنتش هم فعالیت می‌کند، بارها درباره وضعیت پسرش صحبت کرده. در جدیدترین مصاحبه او در مورد آینده ویرتز گفت: «او تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد. این تقریباً همان مدت زمانی است که او در لورکوزن سپری خواهد کرد. پس از آن مشخص نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد، باید تا دو سال آینده صبر کنیم و سپس خواهیم دید که مسیر به کجا ختم می‌شود.»

دیدگاه‌ها