کد خبر : 2005764 | 11 اسفند 1402 ساعت 01:04 | 19.8K بازدید | 29 دیدگاه

ستاره والنسیا: به‌خاطر وینی با ما ناعادلانه رفتار شد!

خوسه گایا، کاپیتان والنسیا، می‌گوید پس از حواشی ایجاد شده برای وینیسیوس جونیور در مستایا، به هواداران تیمش ظلم شده است.

ستاره والنسیا: به‌خاطر وینی با ما ناعادلانه رفتار شد!

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به بازی والنسیا-رئال مادرید، حواشی پیرامون بازگشت وینیسیوس جونیور به ورزشگاه مستایا هم به اوج رسیده است.

ستاره برزیلی رئال فصل گذشته در بازی مقابل والنسیا هدف توهین نژادپرستانه تعدادی از هواداران حریف قرار گرفت که در آن روزها حواشی بسیار زیادی به دنبال داشت.

خوسه گایا، کاپیتان والنسیا، که نقشی کلیدی در تلاش برای دور کردن وینیسیوس از قسمتی که در آن مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته بود، داشت، پیش از بازی با رئال در مورد آن حادثه با مارکا صحبت کرده است.

او گفت: «سعی کردم کمی او را از جمعیت دور کنم. در آن زمان نمی‌دانستم که او به‌خاطر حرکاتش در زمین هدف شعارها قرار گرفته یا چیزی به او گفته‌اند. من هیچ چیز نمی‌دانستم. وقتی وینیسیوس به سمت تماشاگران رفت، کاری که من سعی کردم انجام دهم این بود که او را دور کنم. بعداً دیدم که یک یا دو نفر چیزهایی به وینیسیوس گفته‌ و به او توهین کرده‌اند.

فکر می‌کنم رفتاری که پس از آن با والنسیا و هواداران والنسیا شد بسیار ناعادلانه بود. من ده سال است که اینجا هستم و هیچ اتفاقی به این شکل رخ نداده است. درست است که در کل چهار یا پنج نفر مقصر بودند، این واقعیت است و والنسیا به بهترین شکلی که می‌توانست، عمل کرد. آن افراد دیگر نمی‌توانند به استادیوم برگردند. چون فقط ۴ یا ۵ نفر مقصر بودند شما نمی‌توانید بگویید که همه هواداران والنسیا نژادپرست هستند. این کاملاً ناعادلانه است.»

دیدگاه‌ها