کد خبر : 2005767 | 11 اسفند 1402 ساعت 07:00 | 66.9K بازدید | 14 دیدگاه

برای نخستین‌بار در سومین بازی

بازگشت گلر سابق استقلال به لیگ با کلین‌شیت

سینا سعیدی‌فر در روز غیبت گلر اول شمس‌آذر برای نخستین‌بار در فصل جاری به میدان رفت.

بازگشت گلر سابق استقلال به لیگ با کلین‌شیت

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت علیرضا جعفرپور گلر اول شمس آذری‌ها در لیگ بیست و چهارم باعث شد تا سینا سعیدی‌فر جوان برای نخستین‌بار در این فصل به میدان برود و موفق به ثبت اولین کلین‌شیت خود در تاریخ لیگ برتر شود.

سعیدی‌فر ۲۲ ساله که فصل قبل در نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت علیرضا رضایی تبدیل به جانشین سیدحسین حسینی شده بود، نخستین‌بار در دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفت که در نهایت یک گل دریافت کرد. دیداری که در پایان استقلال با نتیجه سه بر یک بر حریفش غلبه کرد.

سعیدی‌فر بعد از آن بازی در هفته آخر مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی برای نخستین‌بار به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب قرار گرفت و با وجود عملکرد خوب و مهار چند توپ از تراکتوری‌ها در ثبت کلین‌شیت ناکام ماند. او در نیم فصل نخست به دلیل جدایی دیر هنگام از استقلال نتوانست وارد لیست شمس آذر شود و از نیم فصل دوم به عنوان گلر دوم به لیست تیم سعید دقیقی اضافه شد.

گلر ۱۸۳ سانتی متری قزوینی‌ها در دیدار مقابل مس‌رفسنجان موفق شد نخستین کلین‌شیت خود در لیگ برتر را ثبت کند تا راه طول و دراز خود برای عرض اندام در لیگ برتر فوتبال ایران را آغاز کند.

دیدگاه‌ها