کد خبر : 2005772 | 11 اسفند 1402 ساعت 09:05 | 16.7K بازدید | 13 دیدگاه

خط و نشان برای حریفان: ناجی اینتر فروشی نیست

بپه ماروتا، مدیر اینتر، اعلام کرد که قرارداد سیمونه اینزاگی با این باشگاه تمدید خواهد شد.

خط و نشان برای حریفان: ناجی اینتر فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینزاگی از زمان قبول هدایت اینتر و نشستن روی نیمکت این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد و تحسین بسیاری را جلب کند.

او فصل گذشته موفق شد این تیم را به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان برساند، هرچند با قبول شکست برابر منچسترسیتی به مدال  نقره و عنوان نایب قهرمانی رضایت داد اما همین جایگاه هم پیشرفت قابل توجهی برای آنها بود.

اینتر در این فصل هم صدرنشین رقابت‌های سری آ است و نمایشی درخشان را ارائه کرده و از شانس خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با غلبه بر اتلتیکو مادرید برخوردار است.

1982085

این عملکرد خوب باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند چلسی، لیورپول و منچستریونایتد نام این مربی ایتالیایی را در فهرست گزینه‌های مدنظرشان برای حضور در جایگاه سرمربی در فصل آینده قرار دهند. 

این شایعات موجب نگرانی مدیران اینتر شده است و به نظر می‌رسد که آنها تلاش برای امضای قرارداد جدید و حفظ او را آغاز کرده‌اند.

ماروتا در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: "ما سیمونه را دوست داریم و مشخصا دوست داریم با او ادامه دهیم. مذاکرات را در زمان درست شروع خواهیم کرد. قرارداد او در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود اما او در اینجا خوشحال است و ما هم از کارش راضی هستیم."

دیدگاه‌ها