کد خبر : 2005774 | 11 اسفند 1402 ساعت 09:10 | 47.6K بازدید | 25 دیدگاه

انتقاد شدید از ستاره برزیلی: افتضاح گران‌قیمت!

آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، به شدت از عملکرد آنتونی در ترکیب منچستریونایتد انتقاد کرد.

انتقاد شدید از ستاره برزیلی: افتضاح گران‌قیمت!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی از زمان پیوستنش به منچستریونایتد نتوانسته است انتظارات را در این تیم برآورده کند و عملکرد ضعیفش باعث شده است که از بسیاری جهات تحت فشار قرار بگیرد. 

او در جریان بازی این تیم برابر ناتینگهام فارست در مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم در ترکیب اصلی شیاطین سرخ به میدان رفت اما عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشت و در دقیقه 73 توسط اریک تن‌هاخ از زمین بیرون کشیده شد. 

شیرر با اشاره به عملکرد این ستاره برزیلی در گفت‌وگو با BBC Sports اظهار داشت: «او شاید از این که از زمین بیرون کشیده شد ناامید شده باشد اما عملکردش حتی نزدیک به چیزی که باید باشد هم نبود که ادامه حضورش در زمین را تضمین کند. 

1996209

همان کارهای افتضاح همیشگی، همان کارهای همیشگی. توپ را بگیر، به مناطق میانی زمین بیا، آن را به بازیکنی دیگر پاس بده یا خودت شوتی به سمت دروازه بزن. وقتی تو چنین هزینه‌ای برای باشگاه داشتی، این کارها اصلا کافی نیست.»

آنتونی با پرداخت 100 میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از آژاکس به منچستریونایتد پیوست و همین موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل تحت فشار قرار گرفتن او است.

دیدگاه‌ها