کد خبر : 2005775 | 11 اسفند 1402 ساعت 09:22 | 35.3K بازدید | 32 دیدگاه

عصبانیت سیمئونه: رسیدن به فینال حق ما نبود!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، می‌گوید اتلتیک بیلبائو با شایستگی آنها را شکست داده و به فینال جام حذفی رسیده است.

عصبانیت سیمئونه: رسیدن به فینال حق ما نبود!

به گزارش "ورزش"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا با سه گل برابر اتلتیک بیلبائو شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال بازمانده باشد. 

این شکست سنگین در حالی رقم خورد که اتلتیکو امیدوار بود بتواند در بازی برگشت باخت با فاصله یک گل در دیدار رفت را جبران کند و راهی دیدار فینال شود تا شانسی برای کسب جام داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و آنها شب سختی را تجربه کردند. 

سیمئونه پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ناامیدی از حذف: در نهایت پیروزی در هر دو بازی نشان می‌دهد که حریف ما خیلی قدرتمند بود. اما مسئله این است که ما سه فرصت گلزنی داشتیم و آنها در اولین فرصتی که ایجاد کردند گل زدند. آنها در دومین حضورشان روی دروازه ما هم موفق به گلزنی شدند. حتی پس از آن هم ما فرصت گلزنی توسط ممفیس دیپای و ریکلمه را داشتیم اما نتوانستیم قدرتمند ظاهر شویم و در دفاع کردن هم شکست خوردیم. باید به آنها تبریک گفت. حالا روی بتیس تمرکز خواهیم کرد. 

1983136

نبود قدرت دفاعی: مسئله سرعت بازیکنان ما نبود، این گل‌ها به دلیل کمبود سرعت به ثمر نرسید، بلکه ما نتوانستیم در مقابله درست با بازیکنان حریف برنده شویم. آنها خیلی تلاش کردند و من از بازیکنانی که به سختی تلاش می‌کنند خوشم می‌آید. آنها شایسته پیروزی در بازی امشب بودند. 

شرایط تیم: من نگران پیشرفت بازیکنان و بهبود شرایط در مناطق هجومی و دفاعی هستم. ما باید قوی‌تر باشیم چون شخصیت تیم ما به این صورت است. به همه بازیکنانم اعتماد دارم. به حریف تبریک می‌گویم چون خوب بازی کرد و پیروزی حقش بود. حالا بازی با بتیس برای ما مهم است. 

جو ورزشگاه سن مامس: این هواداران همیشه کنار تیم‌شان بودند. آنها همیشه همین احساس و همین حمایت را از بازیکنان‌شان داشته‌اند و مهم نیست که حتما راهی دیدار فینال شوند یا خیر.»

دیدگاه‌ها