کد خبر : 2005776 | 11 اسفند 1402 ساعت 09:33 | 23.8K بازدید | 14 دیدگاه

چهارمین هت‌تریک ستاره برزیلی برای النصر

اندرسون تالیسکا در دیدار روز گذشته برابر الحزم موفق شد هت‌تریک کند.

چهارمین هت‌تریک ستاره برزیلی برای النصر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته النصر در دیداری خانگی مقابل الحزم به نتیجه غیرمنتظره 4 – 4 دست یافت تا در صورت پیروزی الهلال مقابل الاتحاد، فاصله این تیم تا صدر جدول به عدد 9 افزایش یابد.

النصر در شرایطی برابر الحزم با تساوی پر گل متوقف شد که اندرسون تالیسکا ستاره برزیلی زردپوشان در این مسابقه توانست سه مرتبه دروازه حریف را باز کند تا برای چهارمین‌بار با لباس این تیم موفق به ثبت هت‌تریک شود.

تالیسکا اولین هت‌تریک خود را در دیدار مقابل الرائد از هفته چهارم لیگ حرفه‌ای به ثبت رساند که النصر در آن بازی با نتیجه چهار بر یک پیروز شد. دومین هت‌تریک او نیز در بازی مقابل الدحیل به ثبت رسید که این بازیکن در جریان پیروزی سه بر دو مقابل نماینده قطر، هر سه گل تیمش را به ثمر رساند.

1996446

سومین هت‌تریک ستاره برزیلی، ماه گذشته و در دیدار برابر اینتر میامی در جام فصل ریاض به دست آمد جایی که النصر با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد. او شب گذشته نیز مقابل الحزم برای چهارمین‌بار هت‌تریک کرد. 

شایان ذکر است که تالیسکا با 16 گل زده در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای و با 3 گل کمتر از الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال در رده سوم جدول رده‌بندی گلزنان لیگ قرار دارد. او همچنین 6 گل از هم تیمی خود کریستیانو رونالدو، آقای گل لیگ عقب است.

دیدگاه‌ها