کد خبر : 2005783 | 11 اسفند 1402 ساعت 10:20 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

برنامه فدراسیون بسکتبال برای هاکان دمیر

دبیر فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه قرارداد این فدراسیون با «هاکان دمیر» اردیبهشت به پایان می‌رسد، گفت که تا آن زمان در اموری غیر از تیم ملی با این مربی همکاری خواهیم داشت.

برنامه فدراسیون بسکتبال برای هاکان دمیر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، محسن معزی‌فر با یادآوری اینکه تا اردیبهشت که قرارداد فدراسیون بسکتبال با هاکان دمیر به پایان می‌رسد، تیم ملی در رویدادی شرکت نمی‌کند، گفت: بعد از اتمام قرار داد با نظر کمیته فنی در مورد همکاری با این مربی، ادامه یا قطع آن به نتیجه و جمع‌بندی می‌رسیم. فعلا دمیر سرمربی تیم ملی ایران است و با وی همکاری خواهیم داشت.

وی با اشاره به دو دیدار تیم ملی در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا که با برد برابر قطر و هند همراه بود، خاطرنشان کرد: قرارداد دمیر و تمدید یا عدم تمدید آن صرفا با این دو بازی، عملکرد تیم ملی در آنها و نتایج به دست آمده ارتباطی ندارد. کمیته فنی با در نظر گرفتن مجموع عوامل در مدت همکاری با این مربی، اقدام به تصمیم‌گیری می‌کند.

دبیر فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه پس از پایان کار تیم ملی در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا، دمیر به کشورش بازگشت، ادامه داد: البته فدراسیون بسکتبال برای این مربی در زمینه توسعه بسکتبال و دانش افزایی برنامه‌هایی دارد که هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. به محض نهایی شدن آنها را اطلاع رسانی کرده و از دمیر برای بازگشت به ایران دعوت می‌کنیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد دو دیدار تیم ملی در پنجره نخست انتخابی کاپ اسیا نیز گفت: دیدار با قطر شرایط خاص خودش را داشت. قطری‌ها بعد از دو تورنمنت خانگی به ایران سفر کرده بودند در حالی‌که بازیکنان ما دیدار تدارکاتی نداشتند. ضمن اینکه آنها قطری‌ها را دست کم گرفتند. همین باعث شد که بازی به چالش کشیده شود اگرچه با دانش مربیان و همت بازیکنان امتیاز لازم را گرفتیم. دیدار با هند و روند آن بازی به مراتب بهتر بود و خیلی راحت به نتیجه رسیدیم.

دیدگاه‌ها