کد خبر : 2005809 | 12 اسفند 1402 ساعت 03:00 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

چشم عنایتی به سامان روشن شد!

سامان نریمان جهان پس از شش هفته روی یکی از گل‌های پیکان تاثیرگذار بود.

چشم عنایتی به سامان روشن شد!

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه و مهره کلیدی پیکان پس از چندین هفته ناکامی در اثرگذاری روی گل‌های پیکان بالاخره در بازی با صنعت نفت موفق شد یک پاس گل به نام خود ثبت کند.

آخرین گل سامان نریمان جهان در بازی با شمس آذر به ثمر رسید، سوپرگل سامان در آن مسابقه یکی از زیباترین گل‌های فصل بود، ضربه والی نریمان جهان از پشت محوطه جریمه به زیبایی به کنج دورازه شمس‌آذر رفت و توپ به گل تبدیل شد، او در بازی بعد مقابل آلومینیوم هم پاس گل داد اما پس از آن مسابقه 6 مسابقه بدون گل و پاس گل برای نریمان جهان به پایان رسید.

ویدئو: 325958

سامان در این فصل در تمام 18 مسابقه پیکان به میدان رفته و یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم در طول فصل بوده و در بازی با صنعت نفت هم بار دیگر تاثیرگذار بود روی گل اول پیکان ارسال فوق‌العاده‌ای به محوطه جریمه انجام داد.

تیم پیکان به درخشش این بازیکن در خط میانی نیاز دارد، آنها منصور باقری هافبک جنگنده و خلاق خود را از دست داده است و او به نساجی پیوسته و به جای او فرشید اسماعیلی در این تیم حضور پیدا کرده، روزهای خوب اسماعیلی و نریمان‌ جهان دو بازیکن پا به توپ می‌تواند ریتم هجومی خوبی به تیم رضا عنایتی بدهد و این تیم با حضور این دو بازیکن پشت سر علی قربانی موقعیت‌های پرتعدادی روی دروازه رقبا خلق کند.

طلسم گلزنی یا پاس گل نریمان جهان در بازی با صنعت شکسته شد و باید دید او در ادامه فصل چه عملکردی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها