کد خبر : 2005810 | 11 اسفند 1402 ساعت 14:11 | 44.8K بازدید | 12 دیدگاه

پیام احساسی برادر پوگبا بعد از محرومیت ۴ ساله

فلورنتین پوگبا، برادر پل پوگبا، ستاره فرانسوی، در پیامی اینستاگرامی به محرومیت این بازیکن به دلیل دوپینگ واکنش نشان داد.

پیام احساسی برادر پوگبا بعد از محرومیت ۴ ساله

به گزارش "ورزش سه"، دیروز به‌صورت رسمی اعلام شد که پل پوگبا به دلیل دوپینگ به ۴ سال محرومیت از دنیای فوتبال محکوم شده است. به دنبال همین خبر فلورنتین پوگبا، برادر بزرگتر پل و دوقلوی ماتیاس، پیامی در اینستاگرام منتشر کرده که ایموجی‌های استفاده شده در آن قابل توجه است.

او در کنار انتشار عکس‌هایی قدیمی با برادرش، در استوری اینستاگرام نوشت: «شجاعت. خدا بر همه چیز کنترل دارد.» فلورنتین پوگبا در پیام خود دو ایموجی از صورت خندان اضافه کرده است. با توجه به جدی بودن وضعیت، ایموجی‌ها مناسب این شرایط نیستند.

1996485

او هرگز در درگیری بین برادرانش موضعی نگرفت.

فلورنتین پوگبا، که برادر دوقلوی ماتیاس است، هرگز به‌طور علنی در مورد پرونده حقوقی جنجالی بین دو برادرش موضع‌گیری نکرده است. در گذشته ویدئویی از ماتیاس منتشر شد که پل پوگبا را تهدید به افشای رازهای ستاره فرانسوی می‌کند. پل بعد از این ویدئو کار را از طریق قانون پیش برد.

از سپتامبر ۲۰۲۲ دو قاضی در حال تحقیق بر روی یک پرونده اخاذی و سرقت هم هستند که در ۱۹ مارس ۲۰۲۲ در حومه پاریس رخ داد. جایی که دو فرد مرموز از پل پوگبا ۱۳ میلیون یورو خواستند. در این پرونده تاکنون پنج نفر از دوستان پوگبا به همکاری در این جرم متهم شده‌اند. این افراد که با سنین ۲۹ تا ۳۸ سال هستند همکاری با مجرمان را انکار کرده‌اند و خود را به‌عنوان «قربانیان» آنها معرفی کرده و ادعا می‌کنند که به‌خاطر اینکه پوگبا حاضر به پرداخت پول نشد، خودشان هم مورد حمله قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها