کد خبر : 2005816 | 12 اسفند 1402 ساعت 03:13 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

دشان: وضعیت پوگبا من را غمگین می‌کند

پل پوگبا، هافبک تیم ملی فرانسه که به دلیل دوپینگ 4 سال محروم شده، با حمایت دیدیه دشان، مربی سابقش، مواجه شد.

دشان: وضعیت پوگبا من را غمگین می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک ملی پوش فرانسوی، پس از تست مثبت دوپینگش در ماه آگوست، به‌طور موقت از 11 سپتامبر برای 4 سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد. محکومیتی که دیدیه دشان، مربی سابق او را "ناراحت" می‌کند.

دشان درباره محرومیت طولانی مدت پوگبا گفت: "من حتی یک لحظه هم تصور نمی‌کنم که پل قصد و اراده مصرف مواد دوپینگی را داشته باشد. چون او را خوب می‌شناسم، می‌دانم که او اصلا به چنین چیزی فکر هم نمی‌کند. مانند حکمی که این پنجشنبه توسط دادگاه ضد دوپینگ ایتالیا صادر شد، آنچه پل چندین ماه از سر گذرانده، بسیار سخت است و مشخصا به دلیل تمام چیزهایی که او به دست آورده و ارتباط بین ما، نمی‌توانم نسبت به حکم او بی‌تفاوت باشم. وضعیت او من را غمگین می‌کند و صمیمانه امیدوارم که زودتر بهتر شود."

دشان درباره اینکه پوگبا باید در دادگاه جدیدی تایید کند که عامدانه این مواد را مصرف نکرده، گفت: "حقایق و آنچه که دو نمونه گرفته شده نشان می‌دهد، یعنی دوپینگ تایید شده است. وجود هورمون غیرقانونی در خون او غیرقابل انکار است. مشکل اینجاست و پل باید برای دفاع از خود در دادگاه جدیدی حضور پیدا کرده و قضات را متقاعد کند که او آگاهانه مواد ممنوعه مصرف نکرده است."

دیدگاه‌ها