کد خبر : 2005823 | 12 اسفند 1402 ساعت 03:40 | 15.8K بازدید | 11 دیدگاه

مسافری که پس از چین، عربستان و امارات به ایران سفر کرد

مهاجم گامبیایی، فونیکه سی جدید نفت آبادان

سهراب بختیاری‌زاده یک چهره جدید به تیمش اضافه کرده است.

مهاجم گامبیایی، فونیکه سی جدید نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود، بوباکار تراوالی مهاجم 29 ساله گامبیا را جذب کرد و این بازیکن به تازگی پس از پشت سر گذاشتن تست‌های ورزشی و ایفمارک، تا پایان لیگ بیست و سوم با این تیم قرارداد امضا کرد. 

تراوالی از سال 2010 تا 2014 در گامبیا بازی می‌کرد و پس از آن راهی کشور چین شد. او در 3 سال برای تیم‌های گرین‌تاون، چانگبیشان و فونده بازی کرد و پس از اینکه به وایله دانمارک فروخته شد تا در اروپا مشغول بازی شود، به هنگ فنگ چین قرض داده شد. تراوالی پس از یک فصل، بلیت سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس را تهدید کرد و به مدت سه سال برای الشباب عربستان و عجمان امارات بازی کند. 

پس از آن تراوالی یک نیم فصل را در سوئد تجربه کرد اما حالا تصمیم به یک تجربه جدید گرفته و می‌خواهد برای یک تیم ایرانی بازی کند. تراوالی در مدت زمان بازی کردن در عجمان امارات شرایط خوبی داشت و در 60 بازی برای این تیم، 21 گل و 8 پاس گل را ثبت کرد. او عضو تیم ملی کشورش نیز هست و از سال 2015 تا 2022، 19 بازی برای این تیم انجام داده اما همیشه عضوی از تیم ملی گامبیا در بازی‌های مقدماتی جام جهانی یا آفریقا بوده و هنوز حسرت حضور در یک تورنمنت ملی مهم را دارد.

تراوالی می‌تواند در هر سه پست مهاجم نوک، وینگر راست و وینگر چپ بازی کند و این موضوع عاملی خواهد بود تا سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان مقداری خیالش راحت باشد و خودش قطعا این اشتیاق را دارد تا هر چه زودتر از او رونمایی کند.

این انتقال می‌تواند برای اهالی برزیل ایران یاد و خاطره فونیکه سی ستاره مالیایی این تیم را زنده کند و با حضور در آبادان، لبخند را به مردم این شهر هدیه کند. سی همیشه به عنوان یک چهره خاص در این شهر به یاد آورده می‌شود و حضور تراوالی این امید را به آبادانی‌ها می‌دهد که شاید این‌بار او در نقش ناجی مردم آبادان ظاهر شود.

دیدگاه‌ها