کد خبر : 2005830 | 11 اسفند 1402 ساعت 15:09 | 26.2K بازدید | 13 دیدگاه

ادی هاو:

خبر بازی با سیتی نزدیک بود باعث تصادف کردنم شود!

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، اعتراف کرد که شنیدن خبر برخورد به منچستر سیتی در یک‌چهارم نهایی جام حذفی باعث شده که او با ماشینش تقریباً از جاده منحرف شود!

خبر بازی با سیتی نزدیک بود باعث تصادف کردنم شود!

به گزارش "ورزش سه"، دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس در هفته‌ای که گذشت برگزار شد و تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شدند.

قرعه‌کشی دور یک‌چهارم نهایی هم بلافاصله انجام شد و در این مرحله ولورهمپتون به مصاف کاونتری می‌رود، منچستر یونایتد مقابل لیورپول قرار می‌گیرد، چلسی با لستر سیتی بازی می‌کند و در جالب‌ترین بازی منچستر سیتی در مقابل نیوکسل قرار خواهد گرفت.

ادی هاو که تیمش چندبار در مسابقات حذفی به منچستر سیتی برخورد کرده است در مورد تکرار این قرعه حرف‌های جالبی زده است. این مربی گفت: «در زمان قرعه‌کشی در حال رانندگی بودم و پس از اینکه مشخص شد باید با منچستر سیتی بازی کنیم تقریباً از جاده منحرف شدم!

این قرعه‌ای نبود که می‌خواستیم. هیچ تیمی نمی‌خواهد ۴ بار در یک فصل با منچستر سیتی بازی کند. آنها تیم قدرتمندی هستند و بازی کردن با آنها در هیچ زمانی خوب نیست.

البته وقتی کمی درباره آن فکر کنید، به هر حال هر تیمی که می‌خواهد در جام حذفی قهرمان شود باید در مرحله‌ای با منچستر سیتی برخورد و آنها را حذف کند‌. ما باید همه توان‌مان را به کار بگیریم که موفق شویم. دشوار است اما باید باور داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها