کد خبر : 2005833 | 11 اسفند 1402 ساعت 15:15 | 38K بازدید | 13 دیدگاه

شهباززاده در مس رفسنجان بی‌رقیب ماند

حریف استقلال فقط یک مهاجم نوک دارد!

مس رفسنجان در پست مهاجم نوک فقط سجاد شهباززاده را در اختیار دارد.

حریف استقلال فقط یک مهاجم نوک دارد!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی با محرم نویدکیا شرایط بهتری پیدا کرده که این تیم در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است. یکی از این پست‌ها نوک حمله است که نارنجی‌پوشان در آنجا فقط یک بازیکن تخصصی در اختیار دارند.

بعد از جدایی لوسیانو پریرا از مس رفسنجان و حضور این بازیکن در فولاد خوزستان، مسی‌ها از جذب مهاجم جدید بازماندند و حالا فقط سجاد شهباززاده را در این پست در اختیار دارند.

اگرچه مدل بازی مس رفسنجان با نویدکیا تغییر کرده و آرایش این تیم 1-3-2-4 شده و در این شرایط فقط یک فوروارد نوک برای این تیم توپ می‌زند، اما طبیعتا در صورت محرومیت یا مصدومیت شهباززاده مس نیاز به مهاجم جایگزین دارد.

1996523

در این شرایط محرم نویدکیا تصمیم گرفته از برخی بازیکنان تیمش در پست غیرتخصصی مهاجم نوک استفاده کند. حسین مهربان، مهدی محبی، سعید واسعی و یکی، دو بازیکن دیگر از مس رفسنجان اگرچه بیشتر هافبک یا وینگر هستند، اما در صورت نیاز نویدکیا آنها را به خط حمله می‌برد و به جای شهباززاده به بازی خواهد گرفت.

مس رفسنجان از سه بازی گذشته خود با نویدکیا 5 امتیاز دشت کرده و جالب اینکه هیچ توپی وارد دروازه این تیم نشده است. مسی‌‌ها امیدوارند این روند خوب در بازی‌های آینده نیز ادامه‌دار باشد و بتوانند روزهای بهتری را پشت سر بگذارند. آنها روز دوشنبه در جام حذفی میزبان استقلال هستند و برای کسب نتیجه مطلوب مقابل صدرنشین لیگ انگیزه زیادی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها