کد خبر : 2005835 | 11 اسفند 1402 ساعت 15:19 | 87.1K بازدید | 41 دیدگاه

امباپه خانه اسطوره رئال در مادرید را می‌خرد!

نشریه اکیپ تایید کرد که کیلیان امباپه برای خرید خانه در مادرید از سرخیو راموس مشورت می‌گیرد.

امباپه خانه اسطوره رئال در مادرید را می‌خرد!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه قرار است در 30 ژوئن پاری سن ژرمن را ترک کند. این تنها چیزی است که به‌طور رسمی در مورد آینده مهاجم فرانسوی مشخص شده است.

از زمان تایید این خبر، همه او را در رئال مادرید می‌بینند و معتقدند که او از قبل برای پیوستن به آن‌ها در تابستان آینده توافق کرده است.

امباپه در مورد آینده خود صحبتی نمی‌کند و به گزارش آرام‌سی اسپورت، روز سه‌شنبه در شام الیزه با حضور رئیس جمهور فرانسه حتی گفت که با رئال مادرید هنوز قراردادی امضا نکرده است.

1996525

در همین حال، اخباری مبنی بر نزدیک شدن امباپه به مادرید ادامه دارد. جدیدترین این اخبار توسط اکیپ منتشر شده است.

این رسانه فرانسوی مدعی شد، امباپه هفته‌هاست که با سرخیو راموس صحبت می‌کند تا در مورد انتخاب خانه در مادرید مشاوره بگیرد؛ خانه‌ای که حتی می‌تواند متعلق به خود بازیکن سویا باشد.

سرخیو راموس دارای چندین ملک در پایتخت اسپانیاست و امباپه می‌تواند یکی از آن‌ها را از او بخرد. این احتمال توسط اوکی دیاریو توضیح داده شد که امباپه می‌تواند یکی از خانه‌های راموس در نزدیکی والدبباس را بخرد، اگرچه امباپه دوست دارد در لافینکا، منطقه‌ای منحصر به‌فردتر و امن‌تر، زندگی کند. منطقه‌ای دورتر از والدبباس و جایی که چندین بازیکن رئال مادرید هم در آن زندگی می‌کنند.

دیدگاه‌ها