کد خبر : 2005842 | 11 اسفند 1402 ساعت 16:01 | 54.4K بازدید | 33 دیدگاه

مژده کارلتو به رئالی‌ها: ستاره‌ها برگشتند!

کارلو آنچلوتی از بازگشت ستاره‌های رئال مادرید به تمرینات و آمادگی برای بازی مقابل والنسیا خبر داد.

مژده کارلتو به رئالی‌ها: ستاره‌ها برگشتند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته بیست و هفتم لالیگا فرداشب از ساعت ۲۳:۳۰ در مستایا مهمان والنسیا است. کارلو آنچلوتی دقایقی پیش با شرکت در نشست خبری رئال پیش از این دیدار، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وضعیت بازیکنان مصدوم؟
در این موضوع به شرایط خوبی رسیده‌ایم. بلینگام کاملاً آماده است. کارواخال، خوسلو و کاماوینگا هم برگشته‌اند و آماده‌اند. جود فردا بازی می‌کند. او برای حضور فیکس ۱۰۰ درصد آماده است. میلیتائو و کورتوا هم به بازگشت به تمرین گروهی بسیار نزدیک هستند. فکر کنم ۱۴ آوریل بعد از بازی با مایورکا هم کورتوا و هم میلیتائو را در اختیار خواهیم داشت.

بازی در مستایا؟
ما قرار است در استادیومی بازی کنیم که بازیکنان ما در آن مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته‌اند که جرم است. ما باید در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

1996537

وینیسیوس آماده است؟
بله او از نظر روحی و جسمی برای این دیدار کاملاً آماده است. با او صحبت کرده‌ام و می‌دانم که انگیزه زیادی دارد.

تمدید قرارداد واسکز؟ 
ما در مورد آن صحبت نکرده‌ایم. او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. گاهی قراردادها را تمدید می‌کنیم و گاهی اجازه می‌دهیم منقضی شوند. بعداً مشخص می‌شود.

پیامی به هواداران والنسیا؟
فارغ از نتیجه از بازی لذت ببرید. (خنده)

1996538

وضعیت آردا گولر؟
من می‌دانم که او برای پیشرفت و تکامل به بازی کردن نیاز دارد، اما گاهی اوقات بازی دادن او با نیازهای تیم همخوانی ندارد. ما باید در رابطه با آن صبور باشیم. زمان آردا فرا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها