کد خبر : 2005861 | 11 اسفند 1402 ساعت 17:23 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

تاتنهام این ستاره را 3 هفته در اختیار ندارد

آنگه پوستکوگلو تایید کرد که ریچارلیسون برای 2 تا 3 هفته از میادین دور خواهد بود.

تاتنهام این ستاره را 3 هفته در اختیار ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس فردا از کریستال پالاس میزبانی می‌کند.

آنگه پوستکوگلو پیش از این بازی درمورد آخرین وضعیت مصدومان تیمش گفت: "دستینی اودوگی یک شانس دارد. او تمرین کرده، بنابراین خواهیم دید که چگونه پیش می‌رود. تا بازگشت پدرو پوررو احتمالا یک هفته دیگر باقی مانده است."

او سپس خبر تلخی را تایید کرد: "ریچارلیسون برای 3 تا 4 هفته از میادین دور است. او در بازی آخر کمی از ناحیه زانو آسیب دید."

1996589

سرمربی تاتنهام درباره آسیب دیدگی بازیکن برزیلی تیمش گفت: "در مورد ریچارلیسون، این مصدومیت ناراحت کننده است، او یک بازیکن کلیدی بوده، فصل ما اینطور پیش رفته است، یک بازیکن از مصدومیت برمی‌گردد و یک بازیکن مصدوم می‌شود. درمورد رایان سسنیون هم اینطور است. او حمایتی را که به نیاز دارد دریافت خواهد کرد، او عمل جراحی انجام داده، او پسر خوبی است و قبلاً این مشکل را پشت سر گذاشته است، بنابراین امیدوارم تجربه‌اش به او کمک کند."

تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر؟

ایده‌آل نبود؛ تقریبا مانند تمام فصل. جدا از 10-11 بازی اول، در تمام طول فصل این احساس را دارم که چیزی مختل شده است. شروع و توقف‌های زیادی داشته‌ایم. ما چند بازی داریم و دوباره یک فیفادی پیش رو است.

مانور سولومون؟

مانور به نوعی در حال پیشرفت است اما هنوز نزدیک به حضور دوباره در تمرینات نیست. او هنوز کمی راه دارد. بله برای او ناراحت کننده بوده که هنوز بازی نکرده است. او واقعاً سخت کار می‌کند، مشتاق بازگشت است و ما امیدوار بودیم زود برگردد اما چیزهای کوچکی در این راه بوده که زمان آن را به عقب انداخته است. منصفانه بگویم که او هنوز کمی از تمرینات گروهی فاصله دارد.

دیدگاه‌ها