کد خبر : 2005862 | 11 اسفند 1402 ساعت 17:34 | 14.1K بازدید | 17 دیدگاه

اتفاق هیجان‌انگیز: مسابقه بوکس احتمالی رونی و زلاتان!

به وین رونی، مهاجم سابق منچستر یونایتد، پیشنهاد شده است که در یک مسابقه بوکس با زلاتان ابراهیموویچ شرکت کند!

اتفاق هیجان‌انگیز: مسابقه بوکس احتمالی رونی و زلاتان!

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و بهترین گلزن تاریخ منچستر یونایتد، در دوران مربیگری خود روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته است. او در دربی کانتی، دی‌سی یونایتد و بیرمنگام سیتی مربی‌گری کرده و در دو تیم آخر به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده است.

حالا رونی بدون تیم است و اگرچه گفته شده اولویتش ادامه فوتبال به عنوان مربی است، اما گزارش شده است که شایعاتی در مورد ورود رونی به دنیای بوکس وجود دارد. این را یکی از اهالی این ورزش که از نزدیکان او هم هست فاش کرده است.

کال ساورلند، یکی از تبلیغ‌کنندگان بوکس و صاحب یک کمپانی پخش‌کننده این ورزش، در گفت‌وگو با تاک اسپورت مدعی شده که خودش شخصاً با ستاره سابق منچستر یونایتد در مورد ورود او به بوکس صحبت کرده است.

1996591

اگرچه هنوز هیچ چیز مشخص نیست و اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده اما این خبر با استقبال هواداران و اهالی فوتبال و بوکس مواجه شده.

در خبر هیجان‌انگیز دیگری پائولی مالیناگی، تحلیلگر بوکس، پیشنهاد کرده است که رونی در بدو ورود به بوکس با یک فوتبالیست بازنشسته دیگر مبارزه کند. او ابراهیموویچ سوئدی را به عنوان حریف این بازیکن انگلیسی معرفی کرده است.

1955968

دیدگاه‌ها