کد خبر : 2005875 | 11 اسفند 1402 ساعت 18:32 | 45K بازدید | 14 دیدگاه

گلزن ایران به ژاپن در اولین بازی رسمی

ستاره ایرانی روستوف در ترکیب این تیم مقابل سامارا دیده می‌شود.

گلزن ایران به ژاپن در اولین بازی رسمی

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا نمایش موثری در ترکیب تیم ملی ایران داشت و یک گل حساس هم در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژاپن به ثمر رساند، به روسیه بازگشت و در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی حاضر شد، اما امشب باید در رقابت‌های رسمی به میدان برود.

تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را در اختیار دارد، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده ششمی کریلیا سووتوف سامارا قرار می‌گیرد و امیدوار است در نخستین بازی رسمی در سال 2024 به برتری دست پیدا کند.

1996610

محمد محبی که در فصل جاری لیگ برتر روسیه 17 بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، پس از جام ملت‌های آسیا در سه دیدار تدارکاتی مقابل آستانا قزاقستان، پاری روسیه و لوکوموتیو مسکو به میدان رفت که یک گل هم به ثمر رساند که سعی دارد امشب هم در بازی رسمی برابر سامارا که در ترکیب حضور دارد، گلزنی کند.

تیم فوتبال روستوف که در دو دیدار آخرش در لیگ برتر روسیه یک شکست و یک مساوی داشت، در حال حاضر با 21 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفته و به دنبال کسب پیروزی برابر سامارا و صعود به رتبه نُهم است.

دیدگاه‌ها