کد خبر : 2005878 | 11 اسفند 1402 ساعت 18:43 | 25.5K بازدید | 11 دیدگاه

برانکو را نادیده گرفتند: او لیست چین را انتخاب نمی‌کند!

اولین لیست تیم ملی فوتبال چین برای بازی‌های انتخابی جام جهانی توسط برانکو ایوانکوویچ انتخاب نمی‌شود.

برانکو را نادیده گرفتند: او لیست چین را انتخاب نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ پس از مدت‌ها در نهایت هدایت تیم ملی فوتبال چین را برعهده گرفت. این مربی سرشناس اروپایی در زمان مربیگری تیم عمان عملکرد قابل توجهی داشت و حالا رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را پیش رو دارد. از این رو هواداران به حضور ایوانکوویچ در تیم ملی چین خوشبین هستند.

ایوانکوویچ در میانه راه هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفته و در آینده با چالش‌های سخت و سنگینی روبرو می‌شود. به هر حال، تیم ملی چین اواسط تا اواخر مارس در سنگاپور بازی خواهد کرد.

تیم ملی چین در بازی سنگاپور با فهرستی از بازیکنانی که ایوانکوویچ انتخاب نکرده، بازی خواهد کرد. طبق گزارش رسانه‌ها، زمانی که ایوانکوویچ قراردادش را امضا کرده بود، مراحل اولیه انتخاب لیست بازیکنان چین برای بازی‌های پیش رو آغاز شده بود.

1996616

رسانه چینی فوتبال تیانجین با تحلیل این موضوع دریافت که لیست اولین جلسه تمرینی تیم ملی چین زیر نظر برانکو ایوانکوویچ، توسط کادرفنی چین به سرپرستی ژنگ ژی انتخاب می‌شود. کادر مربیگری چین فهرستی را برای اولین جلسه تمرینی به ایوانکوویچ ارائه خواهد کرد تا از این نظر فرصت انتخاب را از این مربی بگیرد اما او را قادر می‌سازد تا تیم را رهبری کند و در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها سازگار شود.

در مقایسه با ایوانکوویچ که تازه وارد این بازی شده، کادرفنی چین درک بهتری از قدرت و ویژگی‌های بازیکنان این کشور دارند. اگر برانکو احساس کند بازیکنی که دوستش داشته در این لیست حضور ندارد، می‌تواند نام بازیکن مورد علاقه‌اش را به آن اضافه کند. وقتی چین در مقدماتی جام جهانی در خانه و خارج از خانه مقابل سنگاپور بازی کند، مربی زمان کافی برای بررسی بازیکنان جدیدش را خواهد داشت.

به طور خلاصه، اولین لیست تمرینی تیم ملی چین که توسط برانکو نهایی شده، شامل بازیکنان جدید زیادی نیست. او به طور کامل به نظرات کادر مربیگری چین به ریاست ژنگ ژی گوش خواهد داد تا بازیکنان مناسبی را برای تیمش انتخاب کند. در عین حال، مربیان داخلی مانند ژنگ ژی نیز به مربی جدید کمک خواهند کرد تا کنترل خوبی روی فضای رختکن داشته باشد.

دیدگاه‌ها