کد خبر : 2005880 | 11 اسفند 1402 ساعت 18:53 | 15.7K بازدید | 6 دیدگاه

یک هافبک دفاعی، یک هجومی و یک مهاجم؛

زست: این مثلث لیگ برتر قابل کتمان نیست!

ثبت 15 گل از 23 گلی که گل‌گهر در لیگ بیست و سوم ثبت کرده، جای هیچ شک و شبهه‌ای را درباره سه مهره تاثیرگذار گل‌گهر و اثرگذاری‌شان نمی‌گذارد.

زست: این مثلث لیگ برتر قابل کتمان نیست!

به گزارش "ورزش‌ سه"، هفته هجدهم لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که احمدرضا زنده روح، روبرتو تورس و سعید سحرخیزان هر یک 4 گل طی 17 هفته گذشته برای تیم‌شان به ثمر رسانده بودند و 12 گل از 20 گل گل گهر توسط آنها به ثمر رسیده بود.
هفته هجدهم که تمام شد مارینوس اوزونیدیس و شاگردانش موفق به کسب یک پیروزی پر گل دیگر شدند و اینبار نساجی را در خانه با سه گل شکست دادند.
به استثنای اهمیت این سه امتیاز که باعث شد گل‌گهر تا پیش از پیروزی تراکتور مقابل استقلال خوزستان به رتبه چهارم جدول رده بندی برود، سرمه‌ای پوشان سیرجانی سومین تیم لیگ برتر در بخش تهاجمی پس از سپاهان و استقلال در کنار دو سه تیم دیگر نظیر ملوان و تراکتور لقب گرفتند و در بخش تدافعی نیز این تیم با دریافت 12 گل سومین خط دفاعی برتر لیگ پس از استقلال و پرسپولیس است.
علاوه بر این‌ها سه گلزن گل گهر در مصاف با نساجی که شمار گل‌های این تیم در لیگ بیست و سوم را تا پایان هفته 18 به عدد 23 رساندند، فرناندو، تورس، احمدرضا زنده روح و سعید سحرخیزان بودند که شمار گل‌هایش را به همراهی یکدیگر در یک مسابقه به عدد 5 رساندند تا خطرناک‌ترین مثلث لیگ برتر را به نام خودشان زده باشند.

1996617
1996619
1996618

ماجراجویی دشوار گل گهر برای قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر و شانس کسب سهمیه آسیایی همچنان ادامه دارد و باید دید آنها طی هفته‌های باقی مانده چه عملکرد و چه نتایجی در مسیر دستیبانی به این هدف خواهند داشت.

دیدگاه‌ها