کد خبر : 2005901 | 12 اسفند 1402 ساعت 05:14 | 50.5K بازدید | 60 دیدگاه

موج نظرات و آنفالو بعد از برکناری سرمربی ایرانی؛

واکنش داغ استقلالی‌ها به برکناری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی سرانجام به دلیل کسب نتایج ضعیف از اتحاد کلباء امارات کنار گذاشته شد تا به سوژه اول فضای مجازی تبدیل بشود.

واکنش داغ استقلالی‌ها به برکناری فرهاد مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، جاه‌طلبی فرهاد مجیدی باعث شد او پس از قهرمانی مقتدرانه با استقلال در لیگ بیست و یکم رخت سفر ببندد تا به عنوان سرمربی در لیگ امارات کار کند. او درحالی که دومین فصل سرمربیگری در اتحاد کلباء را پشت سر می‌گذاشت به دلیل نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار شد.

اعلام رسمی پایان کار فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا در صفحه اینستاگرام این باشگاه، به محلی برای کامنت‌های پرتعداد فارسی تبدیل شده و البته بسیاری از کاربران ایرانی هم سعی کردند نظرشان را به زبان عربی زیر پست قدردانی اتحاد کلباء از فرهاد کامنت کنند.

تاکنون بیش از هزار و دویست کامنت برای این پست گذاشته شده که در آنها کری خوانی هواداران پرسپولیس با نتایج فرهاد مجیدی به چشم می‌خورد. بسیاری از کاربران ایرانی در کامنت‌ها به نوشتن کلمه "آنفالو" بسنده کرده‌اند و بعد از جدایی فرهاد دلیلی برای دنبال کردن این تیم اماراتی ندارند و با گذشت چند ساعت چندین هزار فالوور آنها کاسته شده است.

بسیاری از کاربران به دفاع از عملکرد فرهاد مجیدی پرداخته‌اند و عملکرد بد بازیکنان به خصوص گلر این تیم را عامل این نتایج دانسته‌اند. برخی دیگر از استقلالی‌ها نیز که هنوز بابت جدایی فرهاد بعد از قهرمانی رویایی و بدون شکست‌شان ناراحت هستند با یادآوری گذشته می‌گویند او نباید در آن مقطع از استقلال جدا می‌شد. البته در این بین بسیاری زیر پست اتحاد کلباء به حمایت از جواد نکونام هم پرداختند که در نوع خود جالب توجه است.

در هرحال پرواضح است که پیج این باشگاه دیگر چنین حجم از کامنت و بازخوردی را به خود نخواهد دید و بسیاری در حال آنفالو کردن این تیم هستند. البته هنوز مهدی قایدی عضوی از این تیم اماراتی است و ممکن است درخشش او در لیگ امارات بار دیگر توجه مخاطبان ایرانی را به خود جلب کند.

1996668

در ادامه تعدادی از کامنت‌های کاربران را می‌خوانید:

"فرهاد برای اتحاد کلبا زیادی بزرگ بود."

"آنفالو شد این پیج اگه فالو داشتیم به خاطر فرهاد بود."

"ده دقیقه نگذشته هزار نفر آنفالو کردن!"

"فوتبال همینه. دوسال سرمربیگری تو دومین لیگ گرون آسیا جایی که مربیای صاحب نام بعد از ۴، ۵ بازی اخراج میشن کار بزرگی بود.فرهاد بدشانسی‌های زیادی داشت."

"متاسفم برای استقلالی‌هایی که الان خوشحالن فراموش کردن فرهاد چه فصل رویایی برامون ساخت."

"کاش بعد از قهرمانی بدون باخت تیمت رو ول نمی‌کردی. تصمیمت اشتباه بود اما موفق باشی آقای مجیدی. ما نکونام رو داریم."

دیدگاه‌ها