کد خبر : 2005910 | 12 اسفند 1402 ساعت 06:21 | 10.5K بازدید | 15 دیدگاه

شعار جام جهانی عربستان: باهم رشد می‌کنیم

عربستان سعودی برنامه ریزی برای جام جهانی ده سال دیگر در این کشور را شروع کرده است.

شعار جام جهانی عربستان: باهم رشد می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال عربستان امروز جمعه از آغاز کمپین خود برای میزبانی جام جهانی برای اولین بار در سال 2034 خبر داد. برگزاری این رقابت‌ها تحت شعار "با هم ما رشد می‌کنیم" برنامه‌ریزی می‌شود.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، گفت: "گفتن داستان فوتبال ما به جهان اهمیت زیادی دارد و ما معتقدیم که با هم رشد کنیم و این توصیف کامل و ساده رویکرد ما برای میزبانی مسابقات ظرف 10 سال است.

وی افزود: پیشنهاد میزبانی جام جهانی تنها با دگرگونی سریع کشور امکان پذیر شد. ما در فوتبال مردان و زنان پیشرفت بی سابقه‌ای داشته‌ایم و پیشنهاد ما دعوتی آشکار از جهان است تا در این سفر هیجان انگیز به ما بپیوندند.

وی در پایان گفت: همانطور که با استقبال از بیش از 100 ملیت در جام جهانی باشگاه‌های عربستان در سال 2023 در جده ثابت کردیم، زمانی که با هم رشد کنیم، آینده روشن خواهد بود.

حماد البلوی، رئیس پرونده جام جهانی 2034 در فدراسیون عربستان نیز به نوبه خود گفت: این کمپین با امیدها و رویاهای 32 میلیون نفر در پادشاهی عربستان سعودی حمایت می‌شود. مسئولیت ما این است که بهترین پیشنهاد ممکن را به فیفا ارائه دهیم، کشورمان را سربلند کنیم و اعتماد بیش از 130 کشور و انجمن عضو در سراسر جهان را که از پیشنهاد ما حمایت کردند، به ما برآورده کنیم.

دیدگاه‌ها