کد خبر : 2005913 | 12 اسفند 1402 ساعت 05:21 | 14.9K بازدید | 15 دیدگاه

عبور ستاره تراکتور از پیچ و خم نیمکت‌نشینی

امیرحسین حسین زاده در بازی با استقلال خوزستان فوتبال با کیفیتی ارائه کرد.

عبور ستاره تراکتور از پیچ و خم نیمکت‌نشینی

به گزارش ورزش سه، امیرحسین حسین زاده در بازی با استقلال خوزستان در قامت یک ستاره خودنمایی کرد و آن چیزی که از انتقال یک بازیکن لژیونر به تبریز توقع می‌رفت را به نمایش گذاشت تا هواداران تراکتور از حضور یک ستاره دیگر در ترکیب تیمشان خوشحال شوند.

حسین زاده در لیگ امسال 11 بازی به عنوان بازیکن ثابت و 5 بازی هم به عنوان جانشین به میدان آمد اما در این 16 مسابقه نصف آن را کمتر از 60 دقیقه برای تراکتور بازی کرد تا جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم نداشته باشد، با نمایشی که مقابل استقلال خوزستان داشت می‌تواند به همراه دلتیچ در سمت چپ و راست خط حمله تراکتور به میدان بروند.

1996690

حسین زاده پیش از بازی با استقلال خوزستان 2 گل و یک پاس گل داده بود و در این مسابقه پس از 8 بازی که به میدان رفته بود دوباره گلزنی کرد.

1996689

وینگر تراکتوری‌ها در این مسابقه در پست خود ثابت نمانده بود و با حضور در خط هافبک و گاها حضور در محوطه جریمه برتری عددی را برای تیم خمس ایجاد کرده بود و یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم در پیروزی خانگی مقابل استقلال بود.

1996688

بازی با مس‌رفسنجان فرصتی مجدد خواهد بود تا حسین زاده با تکرار درخشش خود جایگاه ویژه‌ای در ترکیب تراکتور پیدا کند و نام خود را دوباره به عنوان یک ستاره در سطح اول فوتبال ایران مطرح کند.

دیدگاه‌ها