کد خبر : 2005923 | 12 اسفند 1402 ساعت 07:25 | 37.1K بازدید | 30 دیدگاه

سیاوش و اتفاقی که مقابل استقلال انتظار نداشت!

سیاوش یزدانی در مصاف با استقلال برخلاف انتظارش با شعارهای هواداران تیم سابقش مواجه شد.

سیاوش و اتفاقی که مقابل استقلال انتظار نداشت!

به گزارش "ورزش‌ سه"، جدایی سیاوش یزدانی که یکی از چهره‌های محبوب هواداران استقلال طی لیگ‌های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم و همینطور نیم فصل اول لیگ بیست و دوم بود، با حاشیه فراوانی همراه شد.
او در دقایق پایانی دیدار برگشت فصل گذشته مقابل سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد و پس از این مسابقه ساپینتو سرمربی پرتغالی وقت استقلال او را متهم به خیانت علیه تیمش کرد و او را از فهرست کنار گذاشت.
این اتهامی بود که واکنش‌های زیادی را در آن مقطع به همراه داشت و وقتی چند روز بعد سیاوش با قرار گرفتن در لیست مازاد سر از سپاهان  درآورد، انتقادات از این بازیکن بیشتر شد.

1996701
شاید یزدانی انتظار داشت مانند هم تیمی‌های سابقش هواداران استقلال هم از او استقبال کنند، اما این اتفاق رخ نداد.

سیاوش که چند روز پیش و در چارچوب دیدار برگشت لیگ بیست و سوم برای اولین مرتبه در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال قرار گرفت، با شعار هواداران استقلال علیه خودش مواجه شد و این اتفاقی بود که انتظارش را نداشت.
در پایان مسابقه خبرنگاران از امید نورافکن درباره این موضوع پرسیدند که این بازیکن ترجیح داد صحبت درباره آن را به آینده موکول کند که احتمالا گلایه این بازیکن و همینطور یزدانی را به همراه دارد.
یزدانی در دیدار روز دوشنبه سپاهان مقابل شمس آذر به دلیل محرومیت غایب است ولی این روزها به فرم خوبی رسیده و مورایس در نیم فصل دوم برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حساب ویژه‌ای روی او باز می‌کند.

دیدگاه‌ها