کد خبر : 2005928 | 11 اسفند 1402 ساعت 21:42 | 14.3K بازدید | 5 دیدگاه

على اكبرى برد، مالاخين تاريخ سازى كرد

روز عجيب و هيجان انگيز در قفس دوحه (عكس)

در روز برد امير على اكبرى، رقيب اصلى در سازمان ONE موفق به تاريخ سازى شد!

روز عجيب و هيجان انگيز در قفس دوحه (عكس)

به گزارش "ورزش سه"، لیگ صد و شصت و ششم سازمان وان با عنوان ONE 166: Qatar در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری 'لوسیل آرنا' میزبان بزرگترین رویداد تاریخ خود در ام‌ام‌ای شد.

بولت تراکتوردر این دوره از این رقابت‌ها که با ده مبارزه حساس برگزار شد، امیر علی اکبری ترکیبی کار ایرانی دسته سنگین وزن موفق شد با برتری کامل 'آرجان بولار'، قهرمان سابق این وزن و کشتی گیر المپیکی را شکست دهد و در یک قدمی مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی قرار بگیرد. علی اکبری با برتری خود در بوکس تمام راه‌ها را به روی 'بولار' بست، طوریکه 'آرجان بولار' هندی/کانادایی مجبور به عقب نشینی، دریافت دو کارت زرد و در نهایت کارت قرمز توسط داور با تجریه 'هرب دین' شد.

1996717

در مبارزات اصلی این رويداد 'آناتولی مالاخین' توانست تاریخ سازی کند و نخستین قهرمان ام‌ام‌ای در سه کلاس وزنی (سنگین‌وزن، نیمه‌سنگین‌وزن و میان‌وزن) در جهان شود.

1996718

مبارزه برای یکسان سازی دو عنوان قهرمانی دسته پُروزن ام‌ام‌ای بین 'تانگ‌کای' قهرمان و 'تان لی' قهرمان موقت این وزن با برتری 'تانگ‌کای' چینی خاتمه یافت.

عنوان قهرمانی کاه‌وزن ام‌ام‌ای نیز با خطای (زمین زدن با سر و گردن) 'جارد بروکس' جابجا و به 'جوشوآ پاسیو' فیلیپینی بازگردانده شد. 

1996719

در دیگر رقابت‌های این کارت، 'کیتو یاماکیتا'، 'شینجی سوزوکی'، 'علی سالدوئف'، 'سلبر سوزا'، 'ولادمیر کوزمین'، و 'مهدی زاتوت' در برابر حریفان خود پیروز شدند.

1996720
1996721

دیدگاه‌ها