کد خبر : 2005932 | 11 اسفند 1402 ساعت 22:08 | 81.6K بازدید | 25 دیدگاه

١٩ كيلو كم كردم و نياز به سه ماه زمان دارم

كرى خوانى مالاخين: على اكبرى برايم ساده است!

كاهش وزن ١٩ كيلوگرمى مالاخين احتمالا مبارزه او با امير على اكبرى بر سر كمربند را به تاخير مى‌اندازد.

كرى خوانى مالاخين: على اكبرى برايم ساده است!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مبارزات امروز سازمان ONE در قطر كه با پيروزى امير على اكبرى و قهرمانى مالاخين در يک وزن جدید همراه بود، خیلی‌ها این تصور را داشتند که دوئل این دو فایتر‌‌ نزدیک خواهد بود.

اما "چاتری سیتیوتونگ" رئيس سازمان وان بعد از مبارزه‌هاى امروز گفت: «'مالاخین' بهترین سنگین وزن روی کره خاکی است. هنوز تصمیمی برای مبارزه بعدی او و اینکه در چه وزنی است نگرفتم. درحال حاضر او به استراحت نیاز دارد. ما هم همینطور، روز سختی داشتیم. بزودی برنامه‌های آتی اعلام خواهد شد.»

آناتولی مالاخین' نیز  خطاب به 'امیر علی اکبری' گفت: «من ۱۹ کیلوگرم برای این مبارزه کم کردم. سه ماه فرصت می‌خواهم تا استراحت کنم و به وزن ایده‌آل برسم. هر سه عنوان را حفظ خواهم کرد چونکه من بهترین هستم. علی‌اکبری برای من ساده است، یکبار او را شکست دادم و در مبارزه آینده چیزی تغییر نخواهد کرد. 'بولار' مبارزه نکرد، فقط ترسید و به عقب رفت. اگر نمی‌تواند، به داخل قفس نیاید! تماشاچیان برای بلیت پول داده‌اند!»

1996726

تنها قهرمان سه وزن ام‌ام‌ای در تاریخ این ورزش عنوان کرد: «'دی ریدر' سرسخت‌ترین حریف من در تمام مبارزاتم بود. او امشب نشان داد که علاوه بر جوجیتسو، توانایی‌های دیگری دارد. ضربه او به سرم خطرناک بود.»

دیدگاه‌ها