کد خبر : 2005933 | 11 اسفند 1402 ساعت 22:16 | 13.4K بازدید | 12 دیدگاه

هفته پانزدهم مسابقات لیگ ستارگان؛

پیروزی آسان السد در شب تحقیر الدحیل

الغرافه امروز جمعه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه باشگاه الدحیل در پانزدهمین هفته لیگ قطر به پیروزی بزرگ مقابل الدحیل دست یافت و السد هم پیروزی مشابهی برای حفظ صدر داشت.

پیروزی آسان السد در شب تحقیر الدحیل

به گزارش "ورزش ‌سه"، گل‌های الغرافه را یاسین براهیمی الجزایری با هت‌تریک خیره کننده خود و فرجانی ساسی تونسی در دقیقه 64 به ثمر رساندند و مایکل اولونگا کنیایی تنها گل الدحیل را در دقیقه 19 وارد دروازه الغرافه کرد.
در نیمه اول دو تیم بر روند بازی مسلط شدند که الغرافه با یک گل پیش افتاد اما الدحیل 5 دقیقه بعد به سرعت بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم، الغرافه بر بازی مسلط شد و موفق شد 3 گل به ثمر برساند تا این پیروزی بزرگ رقم بخورد. این شکست زخمی دیگر بر زخم‌های الدحیل در فصل جاری بود تا شرایط این تیم مدعی فوتبال قطر بحرانی‌تر شود.
امتیاز الغرافه با این سه امتیاز به عدد 30 رسید و به رده دوم صعود کرد و الدحیل با18 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.
در سوی دیگر السد با شکست 3-0 القطر را شکست داد. اکرم عفیف گل‌های السد را در دقایق (34، 44، 45+9) به ثمر رساند که شامل دو گل از دو ضربه پنالتی بود تا اتفاقات فینال آسیا دوباره برای این ستاره فوتبال قاره کهن تکرار شده باشد.

با این نتیجه امتیازات السد به 35 امتیاز رسید و با 7 امتیاز بیشتر از نزدیکترین رقیب خود یعنی الوکره که دیروز با دو گل دو بر یک مغلوب المرخیه شد در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها