کد خبر : 2005939 | 11 اسفند 1402 ساعت 22:40 | 198.9K بازدید | 30 دیدگاه

روستوف با برد 2024 را شروع کرد؛

پاس طلایی محبی به رونالدو برای 3 امتیاز (عکس)

روستوف در حضور 90 دقیقه‌ای ملی پوش ایرانی خود مقابل سامارا به برتری رسید.

پاس طلایی محبی به رونالدو برای 3 امتیاز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی پس از اینکه در دیدارهای تدارکاتی اخیر روستوف موثر کار کرده و در مسابقه دوستانه مقابل آستانا قزاقستان گلزنی کرده بود، امشب در اولین بازی رسمی تیمش در سال 2024 توانست تاثیرگذار ظاهر شود و در برتری و سه امتیاز مهم تیمش برای خروج از بحران موثر باشد.

تیم فوتبال روستوف در شرایطی که مطابق انتظار محمد محبی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در استادیوم اختصاصی‌اش به مصاف کریلیا سووتوف سامارا رده ششمی رفت تا یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه را برگزار کند و موفق شد نیمه اول را با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارد.

1996733

محمد محبی که در جام ملت‌های آسیا بازی‌های موثری به نمایش گذاشته و گل حساسی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژاپن گلزنی کرده بود، در اولین بازی رسمی باشگاهی پس از فیفا دی موفق شد درخشان ظاهر شود و در حضور 90 دقیقه‌ای مقابل کریلیا سووتوف سامارا روی گل دوم تیمش موثر باشد.

محبی در دقیقه 80 توپ سرگردان در محوطه جریمه سامارا که روی هوا بود را با پرش بلند و ضربه سر به رونالدو رساند تا این بازیکن با شوت محکم شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، اما مدافع حریف توپ را از روی خط برگشت داد ولی ریباند توپ در برخورد با پای مهاجم ایرانی، دوباره مقابل رونالدو افتاد تا پاس او به ایوان کوماروف را این بازیکن با شوت زمینی تبدیل به گل کند.

1996732

تیم فوتبال روستوف با کسب پیروزی 2 بر صفر خانگی مقابل سامارا، مثل تیم پاری 24 امتیازی شد ولی بخاطر تفاضل گل کمتر در رتبه دهم جدول لیگ برتر روسیه ماند.

دیدگاه‌ها