کد خبر : 2005949 | 11 اسفند 1402 ساعت 23:53 | 39.5K بازدید | 21 دیدگاه

فینال آسیا برای ستاره السد تکرار شد؛

آتش‌بازی اکرم عفیف در کنار یک ایرانی

السد در حضور مدافع ایرانی و درخشش ملی‌پوش قطری خود موفق به کسب پیروزی شد.

آتش‌بازی اکرم عفیف در کنار یک ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد که هفته گذشته در نخستین بازی پس از جام ملت‌های آسیا و شروع مجدد رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با نمایش موثر محمدامین حزباوی در خط دفاعی به تساوی بدون گل مقابل الوکره رده دومی رسیده بود، امشب هم به مصاف قطر اس. سی رفت و توانست به برتری دست پیدا کند.

تیم فوتبال السد با بهره مندی از محمدامین حزباوی در خط دفاعی و ستاره‌هایش مثل اکرم عفیف در خط حمله، از ساعت 18:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف تیم رده نهمی قطر اس. سی رفت تا یکی از مسابقات هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر را برگزار کند.

اکرم عفیف که پس از نمایش استثنایی در جام ملت‌های آسیا و هت‌تریک در مسابقه فینال مقابل اردن نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی قطر داشت، هفته قبل در شروع مجدد رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با حضور تعویضی و یک نیمه‌ای مقابل الوکره نتوانست پنالتی تیمش را تبدیل به گل کند، اما امشب جبران کرد و دوباره 3 گل زد.

1996752

ستاره تیم ملی قطر پس از حملات خطرناک و موقعیت‌سازی برای السد، در دقیقه 34 پاس در عرض گونزالو پلاتا از سمت راست زمین را با شوت زمینی تبدیل به گل کرد و 10 دقیقه بعد هم پنالتی به دست آمده را به راحتی به سمت راست زد تا اختلاف را به دو گل برساند.

اکرم عفیف در وقت‌های تلف شده هم برای دومین بازی پیاپی پنالتی گرفت و دوباره پشت توپ ایستاد و مثل ضربه قبل، شوت خود را به سمت راست زد تا در دقیقه 9+45 هت‌تریک کند.

السد در دقیقه 74 هم این فرصت را داشت تا روی موقعیت‌سازی اکرم عفیف و در ادامه ارسال توپ از سمت راست زمین،  با ضربه سر حزباوی به گل برسد که این اتفاق نیفتاد.

تیم فوتبال السد در نهایت موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل قطر اس. سی شد تا 35 امتیازی شود و با پنج امتیاز بیشتر نسبت به الغرافه رده دومی، مقتدرانه در صدر جدول لیگ ستارگان بایستد.

دیدگاه‌ها