کد خبر : 2005959 | 12 اسفند 1402 ساعت 01:37 | 44.6K بازدید | 41 دیدگاه

اتفاقات غیرمنتظره در بازی پی‌اس‌جی-موناکو

بی‌سابقه: امباپه تعویض شد و به مادرش پناه برد! (عکس)

لوئیز انریکه در شب تساوی بدون گل مقابل موناکو، کیلیان امباپه را بین دو نیمه تعویض کرد و این بازیکن از روی سکوها کنار مادرش ادامه بازی را تماشا کرد!

بی‌سابقه: امباپه تعویض شد و به مادرش پناه برد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این تعویض غیرمنتظره بود و به نظر می‌رسد بین کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن همه چیز تمام شده است. ماجرا از این قرار است که پاری سن ژرمن در بیست و چهارمین هفته فرانسه و آخرین بازی قبل از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال سوسیه‌داد، به موناکو سفر کرده بود.

نیم ساعت پس از شروع مارکو آسنسیو به دلیل مصدومیت از ناحیه ران نتوانست به بازی ادامه دهد و زمین بازی را ترک کرد. این تعویض دلیل واضحی داشت اما دومین تعویض پاری سن ژرمن بسیار غیرمنتظره و اتفاقات پس از آن هم باورنکردنی‌ همه بود.

در نیمه دوم، این تعویض مربوط به کیلیان امباپه 25 ساله بود که زمین بازی را ترک کرد. این ستاره فرانسوی بدون مشکل بازی را دنبال کرد و تا پایان نیمه دوم به آن ادامه داد. در شروع نیمه دوم مشخص شد که امباپه بین نیمه تعویض شده و راندال کولو موآنی به جای او در ترکیب قرار گرفت. پیش از شروع نیمه مشخص شد که امباپه رختکن را در اقدامی جنجالی ترک کرده است.

تصاویر منتشر شده توسط آمازون پرایم مشخص کرد که امباپه در حالیکه مشغول تماس تلفنی است با تعویض لباس‌هایش به لباس شخصی رختکن را ترک می‌کند! این اقدام عجیب که تا به حال در فوتبال حرفه‌ای دیده نشده، امشب توسط امباپه تیک خورد. او در راه خروج از رختکن با یک فرد ناشناس خوش و بش می‌کند و رختکن را ترک می‌کند.

1996773

به نظر می‌رسید امباپه از تعویض لوییز انریکه ناراحت شده و قصد دارد ورزشگاه را ترک کند اما چند لحظه بعد مشخص شد او هنوز در ورزشگاه حضور دارد: البته این بار به عنوان تماشاگر!

1996774

دوربین‌های پخش مستقیم بازی نشان دادند که امباپه در کنار فائزه العماری نشسته و با صورت گشاده بازی را تماشا می‌کند! امباپه تا پایان این دیدار از روی سکوها بازی را تماشا کرد و شاهد تساوی بدون گل تیمش بود.

1996775

این دومین تعویض عجیب امباپه از سوی لوئیز انریکه بود. او در بازی قبلی هم امباپه را در دقیقه 65 از زمین خارج کرد. او در بازی قبلی مقابل رن هم شاهد این رفتار از سوی مربی‌اش بود. وقتی از انریکه سوال شد که چرا امباپه را زود تعویض کرد، تایید کرد که آن‌ها باید بازی کردن بدون امباپه را یاد بگیرند.

او در بازی قبلی در دقیقه 65 تعویض شد، امشب دقیقه 45 از زمین بازی خارج و شاید از بازی بعدی بازیکن فیکس نباشد و انریکه بخواهد جانشین آینده او را از همین حالا در ترکیب انتخاب کند. مشخص است که رابطه این بازیکن و مربی صمیمانه نیست چون به نظر می‌رسد انریکه خیلی زود تصمیم به کنار گذاشتن امباپه و دوران پس از پایان همکاری با این بازیکن، نزدیک شده است.

دیدگاه‌ها