کد خبر : 2005962 | 12 اسفند 1402 ساعت 02:01 | 20K بازدید | 17 دیدگاه

میزبان ۸ نفره شد: لاتزیویی‌ها امشب اعصاب نداشتند!

لاتزیو در اتفاقی کم‌سابقه با اخراج سه بازیکنش، با هشت نفر دیدار با میلان را به اتمام رساند.

میزبان ۸ نفره شد: لاتزیویی‌ها امشب اعصاب نداشتند!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا لاتزیو میزبان میلان بود. بازی تا دقایق ابتدایی نیمه دوم پایاپای دنبال می‌شد اما با ۱۰ نفره شدن لاتزیو،‌ روسونری موفق شد به گل برسد. در ابتدا در وقت‌های اضافه نیمه دوم هم دو نفر دیگر از بازیکنان لاتزیو اخراج شدند و با رفتن بازی به حاشیه آنها شانس به ثمر رساندن گل تساوی را از دست دادند.

ویدئو: 326175

ماجرا از دقیقه ۵۰ شروع شد. با خطای لوکا پلگرینی بر روی پولیشیچ و دریافت کارت زرد. ۷ دقیقه بعد ستاره لاتزیو انتظار داشت داور به دلیل برخورد دو بازیکن بازی را متوقف کند، اما بازی ادامه پیدا کرد و با فرار پولیشیچ و او ستاره آمریکایی را نقش بر زمین کرد و داور کارت زرد دوم را به این بازیکن داد. پلگیرینی که باورش نمی‌شد داور بازی را ادامه داده و باعث اخراجش شده است، به شکل دیوانه‌واری شروع به اعتراض علیه او کرد. در همین حین دیگر بازیکنان لاتزیو هم با بازیکنان میلان وارد بحث شدند و درگیری بزرگی رخ داد. ستاره‌های لاتزیو معتقد بودند که ثانیه‌هایی پیش از اخراج بر روی هم‌تیمی‌شان خطا شده و داور باید بازی را نگه می‌داشت اما این اتفاق رخ نداد. مارکو دی‌بلو، داور بازی هم وارد دردسر بزرگی شده بود، علاوه‌بر متشنج شدن جو بازی، VAR نمی‌توانست تصمیم را بازبینی کند، زیرا پلگرینی با کارت زرد دوم اخراج شده بود.

1996779

با این حال بازی ادامه پیدا کرد اما وضعیت برای لاتزیو بدتر هم شد. آنها ابتدا گل اول را در دقیقه ۸۸ دریافت کردند. شش دقیقه بعد در وقت‌های اضافه هم پس از سرنگونی لیائو توسط آدام ماروشیچ، داور به سود میلان خطا اعلام کرد. ستاره لاتزیو از تصمیم داور به‌شدت عصبانی شد و به دلیل اعتراض بیش از حدش، داور با کارت قرمز مستقیم او را اخراج کرد.

1996780

چند ثانیه بعد پولیشیچ از متئو گوندوزی گذشت و ستاره فرانسوی لاتزیو لباس او را کشید و به همین دلیل داور یک بار دیگر بازی را متوقف کرد و این بازیکن هم با کارت قرمز مواجه شد تا لاتزیو علاوه‌بر باخت در این دیدار، سه بازیکنش را هم برای بازی بعدی از دست بدهد.

1996781

دیدگاه‌ها