کد خبر : 2006011 | 12 اسفند 1402 ساعت 12:46 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

رؤیای ناتمام مربی ناکام: می‌خواهم دوباره برگردم

فرانک لمپارد، ستاره سابق چلسی، می‌گوید به دنبال بازگشت دوباره به دنیای مربیگری است.

رؤیای ناتمام مربی ناکام: می‌خواهم دوباره برگردم

به گزارش "ورزش سه"، لمپارد از زمان حضورش در عرصه مربیگری نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت درخشان ظاهر شود و در حال حاضر هدایت تیمی را برعهده ندارد. 

این مربی جوان در اولین دوره حضورش در چلسی نسبتا خوب نتیجه گرفت، اما در نهایت جایش را به توماس توخل داد. دوران حضور او در اورتون هم خوب پیش نرفت و بازگشتش به چلسی با کسب تنها یک پیروزی در یازده بازی همراه شد. 

با این حال، به نظر می‌رسد که او همچنان مشتاق است که بتواند بار دیگر به دنیای مربیگری برگردد و به دنبال پیدا کردن فرصتی است که نشان دهد از مهارت و توانایی لازم برای درخشش در این عرصه هم مانند روزهای حضورش در مستطیل سبز برخوردار است. 

1935023

لمپارد در گفت‌وگو با تاک اسپورت در این باره اظهار داشت: «من از حضور کنار خانواده‌ام لذت می‌برم و دنبال فرصت برای بازگشت هم هستم. امیدوارم که پیشنهادی به دستم برسد که احساس درستی نسبت به آن داشته باشم. مشتاق هستم که دوباره کار کنم اما عجله‌ای ندارم و از زندگی لذت می‌برم. 

مربیگری در واقع شغل بسیار پرتنشی است و وقتی از آن دور هستید حضور در کنار بچه‌هایتان احساس خیلی خوبی دارد. من عاشق این کار هستم و شرایط سخت زندگی مدرن را هم درک می‌کنم. از حضور در تمامی تیم‌هایی که هدایتشان را برعهده داشتم لذت بردم. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.»

دیدگاه‌ها